اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی:

تکریم خانواده‌های شهدا ضامن حفظ استقلال است

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی گفت: تکریم خانواده‌های شهدا ضامن حفظ استقلال نظام اسلامی و ارزش دادن به آرمان های انقلاب است.

تکریم خانواده‌های شهدا ضامن حفظ استقلال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا که در تالار مهدا برگزار شد با بیان اینکه مادران و همسران شهدا را می‌توان ستاره‌های دیگر آسمان ایران نامید، اظهار داشت: آنان مسئولیت سنگین همسران شهید خود را نیز به دوش گرفته‌اند و نه تنها به عنوان مادر بلکه به عنوان پدر نیز با فرزندان خود همراه بوده‌اند و به پاسداری از خون شهدا اقدام کردند و در این راه گام‌های بلندی برداشتند و سختی‌های فراوانی متحمل شده‌اند.

قریشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مادران ایثارگران و جانبازان، ابراز امیدواری کرد که فرزندان و دختران شهدا، جانبازان و ایثارگران این الگوهای ماندگار را فراروی خود داشته باشند و در سایه آموزه‌های آنان به تربیت نسلی مومن که راه‌ شهدای عالیقدر را گرامی بدارند، همت بگمارند.

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی گفت: هنر مادران شهدا، تربیت فرزندانی است که مسئولیت خطیر خود را شناختند و در سخت‌ترین مسئولیت به انجام شایسته رسالت خویش اقدام نمودند و با شناخت رهبری و تبعیت از ولی فقیه، وحدت و انسجام ملی برآمده از این استحکام را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: همسران و مادران شهدا با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با تدین و شجاعت، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.

قریشی همچنین از سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به عنوان فرصت مغتنمی برای تجلیل از مقام بالای مادران و همسران شهدا یاد کرد و  اظهار داشت: تکریم خانواده‌های شهدای معظم، ضامن حفظ و استقلال نظام اسلامی و ارزش دادن به آرمان های انقلاب است.

وی بیان داشت: خانواده‌های شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه‌های خود به نظام و انقلاب، اقتدار و سربلندی را نصیب میهن اسلامی کردند.

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی با بیان اینکه تکریم و قدردانی از والدین شهدا وظیفه اصلی مسئولان نظام است، افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا با پیگیری مستمر بایستی به یک فرهنگ تبدیل شده و سرلوحه فعالیت‌های مدیران باشد.

وی اذعان داشت: تنها راه تکریم و حفظ حرمت شهدا پیمودن راه ایثار و فداکاری و خدمت صادقانه به مردم است.

قریشی تصریح کرد: مادران و همسران شهیدان، یادگاران ارزشمندی هستند که همواره مورد تکریم همه افراد جامعه هستند.

انتهای پیام/61003/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول