اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش در شمال‌شرق:

شهید شیرودی اسوه همه نظامیان است

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: شهید شیرودی مظهر اخلاق، ایمان، و شهادت‌طلبی و اسوه همه نظامیان است.

شهید شیرودی اسوه همه نظامیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرعلی جهانشاهی، فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور ظهر امروز در مراسم یادواره شهید شیرودی که در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد؛ با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست، بر اهمیت برگزاری یادواره شهیدان تأکید کرد.

جهانشاهی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) و نام‌گذاری این روز به نام روز تکریم از همسران و مادران شهید بیان داشت: ما امروز از همسر شهید شیرودی و مادر شهید خو محمدی تکریم و صبر و استقامت این عزیزان را در فراق همسر و فرزندشان تحسین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت در کشور هستند؛ خاطرنشان کرد: شهدا استقلال و امنیت را برای مسلمانان جهان به ارمغان آوردند و یأس و ناامیدی را نصیب دشمنان کردند.

فرمانده ارشد ارتش در شمال‌شرق کشور با بیان اینکه شهید شیرودی مظهر اخلاق، ایمان، و شهادت‌طلبی است؛ تأکید کرد: شهید شیرودی اسوه همه نظامیان است.

وی در خصوص زندگی شهید شیرودی تصریح کرد: شهید شیرودی در خانواده‌ای مذهبی پرورش یافت و با مطالعات مذهبی رابطه خود با مسئولان انقلاب را تقویت کرد.

جهانشاهی گفت: شهید شیرودی در خفقان رژیم طاغوت پل ارتباطی بین مسئولان انقلابی با نیروهای ارتش بود.

این مسئول متذکر شد: در زمان پیروزی انقلاب در کرمانشاه زمانی که دستور خالی کردن پادگان‌ها داده شد، شهید شیرودی یک گروه چریکی درست کرد و از اموال بیت‌المال دفاع می‌کرد.

فرمانده ارشد ارتش در شمال‌شرق کشور در پایان اذعان داشت: بالگرد شهید شیرودی در زمان جنگ 360 بار دچار سانحه شد اما ایشان باز هم کوتاه نیامد و دست از مبارزه نکشید.

انتهای پیام/2202/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول