اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه خبر داد

افتتاح بیش از یک‌ میلیون واحد مسکن مهر در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح یک ‌میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور از آغاز اجرای این طرح تاکنون خبر داد.

افتتاح بیش از یک‌ میلیون واحد مسکن مهر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در بازدید اعضای کمیسیون عمران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌ 272 واحدی دهگلان در کردستان اظهار کرد: یک‌میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور تاکنون بهره‌برداری شده است.

مهرآبادی خدمات روبنایی را از مهم‌ترین مشکلات پروژه‌های مسکن مهر عنوان کرد و گفت: تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در پروژه‌های مسکن مهر بر عهده دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان کشور و وزارت راه و شهرسازی مشکل مالیات مسکن مهر حل شده است.

اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه 300 هزار تومان بابت مالیات از سوی صاحبان امتیاز مسکن مهر پرداخت شده است، افزود: 7 میلیون تومان برای احداث پارکینگ مسکن مهر برای هر واحد در نظر گرفته شده بود که متاسفانه با توجه به هزینه بالای آن از احداث پارکینگ‌ صرف نظر شد.

معاون وزیر راه در مورد وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در کردستان نیز اظهار کرد: بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر در این استان هدف‌گذاری شده بود که تاکنون بخشی از آن بهره‌برداری و مابقی نیز با پیشرفت‌های مختلف در حال اجراست.

به گفته وی، مشکلات زیربنا و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر در کردستان با برنامه‌ریزی‌های خاص برطرف شده و امیدواریم شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان باشیم.

اصغری‌مهرآبادی از بهره‌برداری از 12 هزار و 500 واحد مسکن مهر در سال‌جاری در این استان خبر داد و  خاطرنشان کرد: 5 هزار واحد مسکن مهر استان کردستان در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

به گفته اصغری‌مهرآبادی، به منظور رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر استان به ویژه در زمینه خدمات زیربنایی اقدامات لازم انجام و هفته آینده نیز به همین منظور جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

وی  خاطرنشان کرد: 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر نیز تا سال آینده در استان با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/79019/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول