اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

باید به عظمت مادران شهدا افتخار کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: باید به عظمت مادران شهدا افتخار کرد.

باید به عظمت مادران شهدا افتخار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه  یحیی تیموری ظهر امروز در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا که در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند فرهنگی در چنین روزی تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: عزت، عظمت، سربلندی و امنیت امروز ایران و ایرانی مدیون شهدا است و توسعه و پیشرفت آبادانی ایران ثمره ایثار ایثارگران، جانبازی جانبازان و سال‌ها تحمل رنج دوران اسارت آزادگان و صبر و مقاومت خانواده‌های آن‌ است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: اگر شهادت شهیدان، جانبازی جانبازان، آزادگان و صبر و مقاومت خانواده‌ها نبود شاید امروز در شرایط افتخارآمیز و غرور آفرین کنونی نبودیم.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند و ملت ایران تا ابد مدیون شهیدان و خانواده‎های آنها هستند، گفت: باید قدردان شهدا باشیم و یکی از مصادیق قدردانی، زنده نگه ‎داشتن یاد و نام شهدا است.

این مسئول افزود: وظیفه ما امروز با برگزاری چنین یادواره‎هایی، بزرگداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است؛ البته شهدا نیاز به تجلیل ما ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم تا با بزرگداشت و تجلیل عملی از آنها روحیه ایثار و فداکاری به ویژه در بین قشر جوان و نوجوان بیش از گذشته تقویت شود.

تیموری تصریح کرد: اگر امروز از خانواده شهدا تجلیل می‎کنیم باید عملی باشد و در مقام عمل قدردان این شهیدان باشیم، تجلیل عملی به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

وی گفت: کسانی که امروز فریاد دفاع از حقوق بشر را سر می‎دهند، کسانی هستند که در جنگ عراق با ایران هر جاکه با شکست‎های پی‌درپی مواجه می‎شدند به بمباران شهرها و استفاده از سلاح شیمیایی علیه رزمندگان و مردم ایران روی می‎آوردند.

انتهای پیام/ 61003/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول