اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان:

68 دفتر پیشخوان در زنجان خدمات دولتی را ارائه می‌دهند

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 68 دفتر پیشخوان در سطح استان خدمات دولتی را به مردم ارائه می‌کنند، گفت: رضایتمندی مردم از دفاتر پیشخوان بالا است.

68 دفتر پیشخوان در زنجان خدمات دولتی را ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان تحقق سیاست تحول اداری را یکی از وظایف این شورا اعلام کرد و اظهار داشت: برای تحقق این اهداف اقدامات مناسبی در استان زنجان انجام شده است.

وی از اجرای طرح افکارسنجی در سطح استان زنجان برای تحقق اهداف تحول اداری خبر داد و اضافه کرد: در این راستا سه کمیته کاری هم تشکیل شده است.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان کمیته پژوهش، کمیته فناوری و کمیته تحول اداری را سه کمیته‌ای اعلام کرد که برای اجرای درست سیاست‌ها تشکیل شده است.

این مسئول از تصویب 53 مصوبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: 75 درصد از این مصوبات عملیاتی شده است.

جلیل‌خانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برون سپاری امور اضافه کرد: در حال حاضر 68 دفتر پیشخوان خدمات دولتی را به مردم ارائه می‌کند که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

وی به عدم استقبال مردم از تلفن گویا توسط مردم اذعان کرد: نظرسنجی‌ها بیانگر این است که 15 درصد از مردم از طریق تابلوهای راهنما، 19 درصد از طریق باجه اطلاعات، 3 درصد از طریق کتاب راهنما و 6 درصد از طریق تلفن؛ اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان به تفاوت موجود بین انتظارات مردمی و واقعیت‌ها در مورد ارائه خدمات به صورت الکترونیکی متذکر شد: مردم انتظار دریافت 75 درصدی خدمات را به صورت غیر حضوری دارند در حالی‌ که عملکردها 24 درصد است.

این مسئول احترام گذاشتن متصدیان را از درخواست‌های اصلی مردم در افکارسنجی انجام شده اعلام کرد و گفت: داشتن مهارت و تخصص؛ دیگر درخواست مردم در این نظرسنجی بوده است.

جلیل‌خانی با اشاره به رضایت مردم از دفاتر پیشخوان تاکید کرد: هر چند میزان این رضایتمندی بالا است ولی نباید از نظارت بر این دفاتر غفلت شود.

در ادامه این جلسه معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان بر لزوم دقت در واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: در این اقدامات باید به حفظ ابنیه توجه کافی انجام شود.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هم گفت: واگذاری فعالیت‎ها به بخش خصوصی به صورت کوتاه مدت انجام می‌شود.

ناصر مقدم با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای واگذاری مدیریت برخی مجتمع‌ها به بخش خصوصی گفت: این واگذاری‌ها به صورت کوتاه مدت 6 ماهه یا یک‌ساله انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول