اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد

صدور 100 هزار جلد سند مالکیت روستایی در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از صدور 100 هزار جلد سند مالکیت روستایی در این استان خبر داد و گفت: سال گذشته 2 هزار و 685 جلد روستایی به متقاضیان واگذار شده است.

صدور 100 هزار جلد سند مالکیت روستایی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای مسکن استانداری گیلان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 21 فروردین سال 58 اظهار کرد: این بنیاد با فرمان امام راحل به منظور تامین مسکن محرومان ایجاد شد.

وی کمک در تامین مصالح ساختمانی از طریق تهیه تولید و توزیع را از جمله وظایف بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: تهیه و ارائه طرح‌های لازم برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر جنگ، سیل، زلزله و... از دیگر وظایف است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان اجرای طرح‌های مذکور را با مشارکت مردم و هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ذکر کرد.

وی با بیان اینکه احداث مسکن در شهرهای زیر 25 هزار جمعیت جزو وظایف بنیاد مسکن است، خاطرنشان کرد: اکنون بنیاد مسکن دارای 16 شعبه در شهرستان‌های گیلان است.

اکبرزاده مطالعه و برنامه‌ریزی و اجرای مصوبه دولت مبنی بر ساخت 2 میلیون واحد مسکونی روستایی در دو برنامه پنج‌ساله توسعه کشور و ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی را از دیگر وظایف بنیاد مسکن ذکر کرد.

وی از صدور بیش از 100 هزار جلد سند روستایی گیلان از ابتدای طرح سنددار کردن واحدهای روستایی تاکنون خبر داد.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته تعداد 2 هزار و 685 جلد سند به متقاضیان گیلانی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در راستای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از حوادث تعداد 921 واحد مسکونی گیلان با اعتبار بالغ بر 27 میلیارد ریال زیرپوشش تسهیلات حوادث قرار گرفتند.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول