اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد

حضور شرکت‌های صنعتی آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: اردیبهشت ماه امسال تور نمایشگاهی اربیل عراق برای صنعتگران آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

حضور شرکت‌های صنعتی آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اردیبهشت ماه امسال تور نمایشگاهی اربیل عراق برای صنعتگران آذربایجان غربی برگزار می‌شود و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به عنوان شرکت معین برگزاری این تور صنعتی برگزیده شده است.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق حضور فعال خواهد داشت، ادامه داد: این نمایشگاه از 15 تا 18 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی هدف برگزاری و حضور در این نمایشگاه را ایجاد رقابت سالم در راستای بهبود بازار فروش و دسترسی به تکنولوژی روز دنیا و تبادل اطلاعات بین واحدهای صنعتی و ورود به بازار فروش عنوان کرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی اربیل یکی از مدرن‌ترین سایت‌های نمایشگاهی کشور عراق محسوب می‌شود و شرکت شهرک‌های صنعتی برای حضور موثر صنعتگران در این نمایشگاه مزایا و برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

پرنیان یادآور شد: از جمله مزایا و امتیازات در نظر گرفته شده می‌توان به تخفیف 25 دلاری به ازای هر مترمربع در فضای نمایشی بسته (195 دلار) و 15 دلار به ازای هر مترمربع در فضای نمایشی باز (85 دلار) و پرداخت یارانه برای چاپ کاتالوگ و پوسترهای تبلیغاتی معادل مبلغ 4 میلیون و 500 هزار ریال اشاره کرد.

وی باز پرداخت 50 درصد کل هزینه توسط سازمان توسعه تجارت به فاصله چند ماه بعد از اتمام نمایشگاه، پرداخت کل هزینه سفر مدیر عامل واحد شرکت‌کننده در نمایشگاه توسط شرکت استانی (سفر زمینی)، حمل رایگان 10 کیلوگرم بار به ازای هر مترمربع توسط شرکت استانی را از دیگر مزایای در نظر گرفته شده عنوان کرد.

پرنیان در پایان ابراز داشت: برای حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده و علاقمندان به حضور در این نمایشگاه باید با معاونت صنایع کوچک شرکت که وظیفه هماهنگی و ساماندهی برگزاری تورها و نمایشگاه‌های صنعتی را برعهده دارد، در ارتباط باشند.

انتهای پیام/61005/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول