اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گچساران:

مسئولان پیگیر مشکلات جاده گچساران به بابامیدان باشند

رئیس شورای شهر گچساران پیگیری مسئولان نسبت به چهاربانده شدن جاده گچساران به بابامیدان را خواستار شد.

مسئولان پیگیر مشکلات جاده گچساران به بابامیدان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمود اسد‌پور صبح امروز در جمع مسئولان ادارات این شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات متعدد شهرستان گچساران، اظهار کرد: یکی از بحث‌های جدی که در سطح شهرستان گچساران به عنوان مشکل اساسی مطرح بوده موضوع اشتغال است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران از سوی دولت می‌تواند به ایجاد اشتغال در این شهرستان کمک کند و این موضوع رونق بگیرد.

وی با اشاره به موقعیت بام نفتی ایران در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان، تصریح کرد: بسیار تأسف‌بار است در حالی که شهر گچساران بام نفتی ایران و به عنوان پنجمین ابر مخزن نفت کشور شناخته شده، سرمایه‌گذاری برای اشتغال جوانان این شهرستان ایجاد نشده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان بیان کرد: به دلیل وجود منابع نفت و گاز فراوان در گچساران می‌توانیم کارخانه‌های مکمل که در موضوع اشتغال‌زایی نقش مهمی دارد ایجاد کرد که نیاز به همت و پیگیری‌ مسئولان دارد.

اسد‌پور ادامه داد: شهر گچساران در سطح کشور خوب معرفی نشده و باید از طریق برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها این شهرستان را معرفی کنیم.

وی در بخشی از سخنانش به مشکلات جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به عنوان بخش دیگری از مشکلات گچساران اشاره کرد، و گفت: در بخش میراث فرهنگی و گردشگری در دو فصل از سال میزبان گردشگران هستیم که امکانات جاذبه‌های گردشگری گچساران پاسخ‌گوی خیل عظیم گردشگران به این شهرستان نیست. 

وی همچنین به مشکلات راه و شهرسازی اشاره کرد و ابراز داشت: چهاربانده شدن جاده گچساران به بابامیدان همت مسئولان را می‌طلبد.

اسد‌پور مشکلات احداث جاده چهاربانده گچساران به گناوه را از دیگر مشکلات راه و شهرسازی گچساران خواند و گفت: با توجه به این‌که متولی این امر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان است باید این شرکت این بلاتکلیفی را روشن کند.

وی، وضعیت تابلوهای بین جاده‌ای که معرف مسیرهای گچساران است را نامطلوب برشمرد و عنوان کرد: وقتی به مسیرهای اهواز و یاسوج به گچساران سفر می‌کنیم هیچ نشانی از تابلوهای گچساران وجود ندارد که این هم نشان از کم‌کاری مسئول ذی‌ربط دارد که فرماندار پیگیر این موضوع باشد.

انتهای پیام/82019/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول