اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چابکسر:

جاده ساحلی چابکسر بازگشایی شد

شهردار چابکسر گفت: جاده ساحلی چابکسر با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد ریال بازگشایی شد.

جاده ساحلی چابکسر بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، بهرام غنوی عصر امروز در نشست شهرداری این شهر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در نوروز امسال، اظهار کرد: نوروز امسال بالغ بر 3 میلیون مسافر از سمت چابکسر وارد گیلان شدند.

وی با اشاره به آماده شدن امکانات شهری و شرایط اقامتی، خدماتی و رفاهی چابکسر به منظور پذیرایی اسکان و استقرار مسافران نوروزی، افزود: سه واحد مسافرکاشانه برای راهنمایی گردشگران و اسکان موقت مهمانان نوروزی در چابکسر بازگشایی شد.

به گفته این مسئول، بیش از 700 هزار مسافر و مهمانان نوروزی از 11 مسافرکاشانه، سه هتل و کمپینگ، اسکان موقت، مجتمع رفاهی گلسرخ، طرح ساحلی نوار دریا و پارک جنگلی آچی‌رود چابکسر استفاده کردند.

شهردار چابکسر با بیان اینکه جاده ساحلی این شهر به مناسبت ایام نوروز بازگشایی شد، ادامه داد: با بازگشایی این جاده 50 درصد از بار ترافیکی چابکسر در ایام پرترافیک به‌ویژه در تعطیلات کاسته می‌شود.

وی پروژه جاده ساحلی را به طول سه کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه شامل تملک، آزادسازی مسیر، زیرسازی، حاشیه‌سازی و ... است.

غنوی متذکر شد: این عملیات با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شهر چابکسر انجام شده است.

انتهای پیام/84002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول