اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در مرز پرویزخان

استاندار کرمانشاه بر تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در مرز پرویزخان تاکید کرد و گفت: بازارچه پرویزخان از جایگاه ویژه‌ای در استان کرمانشاه برخوردار است.

تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در مرز پرویزخان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،‌ ابراهیم رضایی‌بابادی شامگاه شنبه در چهاردهمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: بازارچه پرویزخان در سطح بین‌المللی مطرح بوده و باید هرچه سریع‌تر مشکلات آن‌را برطرف کرد.

وی با تاکید بر بررسی‌های میدانی از وضعیت گمرکات استان به‌منظور شناسایی نارسایی‌ها و کمبودها، گفت: مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط با هماهنگی برای مرتفع کردن مشکلات بازارچه‌های مرزی تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه در خصوص ملاحظات ویژه در مورد سرمایه‌گذاری در مرز پرویزخان تصریح کرد: هر امری که موجب تشویق و تسریع سرمایه‌گذاری در مرز پرویزخان شود، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

رضایی‌بابادی بحث بازارچه پرویزخان و منطقه ویژه قصرشیرین را یک مقوله بین‌المللی عنوان کرد و افزود: این بازارچه از جایگاه ویژه‌ای در استان کرمانشاه برخوردار است.

وی بر تسریع در خط راه‌آهن همدان – کرمانشاه - خسروی تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور عراق در زمینه بازسازی این کشور که بیشترین ارتباط را نیز با ایران دارد، احداث این راه‌آهن موجب تحول بزرگی در استان می‌شود.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از فعالیت بیمه‌های انحصاری در مرز عراق، گفت: با افزایش تعداد بیمه‌ها در مرز می‌توان مشکلات ایجاد شده توسط این بیمه‌ها که تاثیر منفی بر ورود مسافران به کشور داشته را برطرف کرد.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه روند اختصاص زمین به بخش خصوصی برای احداث مستحدثات تولیدی معطوف به صادرات باید تسهیل شود، اذعان داشت: مسئولان در این زمینه از تجارب استان‌های همجوار استفاده کنند.

انتهای پیام/2700/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول