اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل خبر داد

ساماندهی 550 کشتی‌گیر در مجمع پیشکسوتان کشتی آمل

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل از ساماندهی 550 پیشکسوت و گوش‌شکسته کشتی آملی در این مجمع خبر داد.

ساماندهی 550 کشتی‌گیر در مجمع پیشکسوتان کشتی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نهمین گردهمایی اعضای مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان صبح امروز با حضور گوش‌شکسته‌های پیشکسوت و استقبال گرم کشتی‌گیران برگزار شد.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل در این نشست که با حضور مسئولان شهری و کشتی‌گیران پیشکسوت برگزار شد، گفت: این مجمع از سال 1391 کار خود را آغاز کرد که اساسنامه آن هم در 21 بند تهیه و تدوین شد.

پرویز فرزان با اعلام اینکه وظیفه ما حمایت از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی و به ویژه رشته پهلوانی و قهرمانی کشتی است، یادآور شد: این مجمع با هدف اصلی ایجاد صله رحم ورزشی برپا شده است و تاکنون توانستیم در این بخش گام‌های بزرگی برداریم.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل با بیان اینکه دبیرخانه این مجمع نیز کار خود را آغاز کرد، گفت: درصدد هستیم سایت رسمی مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان را راه‌اندازی کنیم همچنین رئیس شورای اسلامی شهر آمل هم قول مساعد 5 میلیون ریالی برای تجهیز ساختمان دبیرخانه مجمع را داد.

وی با اشاره به اینکه باید بیش از گذشته به پیشکسوتانی که سال‌ها روی تشک کشتی حاضر می‌شدند و حاصل فعالیت‌شان شاگردان مدال‌آور جهانی و آسیایی است، توجه شود، متذکر شد: باید هم‌اکنون نیز از تجربیات سازنده و ارزشمند بزرگان کشتی این شهرستان برای ارتقای کشتی فرنگی و آزاد استفاده کنیم.

فرزان از ساماندهی 550 پیشکسوت و گوش‌شکسته کشتی آملی در این مجمع خبر داد و یادآور شد:‌ باید ارزش‌ها هم‌اکنون در کشتی ما بیش از گذشته پررنگ‌تر شده و وظیفه ما است در راستای ترویج و اشاعه آن بکوشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مجمع کاملا مستقل بوده، هیچ وابستگی به گروه سیاسی، حزب یا تشکل خاصی ندارد و تنها برای ساماندهی پیشکسوتان کشتی، ایجاد صله‌رحم ورزشی و جویا شدن از احوال کوش‌شکسته‌ها و استفاده و تشویق از مربیان گذشته برای تربیت درست و اصولی نسل جدید تشکیل شده است.

به گزارش فارس، نهمین گردهمایی اعضای مجمع پیشکسوتان کشتی شهرستان آمل با نام و یاد برادران مرحوم مجید و سعید آهنگران که در رشته کشتی و تکواندو فعالیت داشتند برگزار شد.

از نکات جالب توجه این مجمع، اهدای مدال نائب قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی سال 92 که به میزبانی ایران اسلامی برگزار شد، توسط سعید شیرزاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به قدرت عرب‌زاده پیشکسوت کشتی این شهرستان بود که به پاس خدمات ارزنده و ارزشمند این مربی به گردنش آویخته شده و با استقبال گوش‌شکسته‌های آملی همراه بود.

همچنین به تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان به قید قرعه قرآن نفیس و لوازم ورزشی اهدا شد و از زحمات عیسی آهنگران پیشکسوت کشتی این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول