اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر ماهشهر:

امسال برای ماهشهر سال شکوفایی عمرانی است

شهردار بندر ماهشهر گفت: امسال برای شهر بندر ماهشهر سال شکوفایی عمرانی است.

امسال برای ماهشهر سال شکوفایی عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، غلامحسین کمایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در سال جدید با اراده‌ای مصمم و تلاشی مضاعف در راستای تحقق اهداف شهرداری و ایجاد تحول در این شهر گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شهرداری بندر ماهشهر از جمله شهرداری‌هایی است که پیش از پایان سال بودجه سال آینده خود را با بررسی مناسب و اصولی بسته و با همت و تدابیر ارزشمند اعضای شورای اسلامی شهر، قبل از پایان سال به تصویب رساند.

شهردار بندر ماهشهر با اشاره به این که در سال گذشته پروژه‌های عمرانی و خدماتی و رفاهی بسیاری در سطح شهر اجرا شده، اذعان داشت: احداث پل بزرگ بصیرت، احداث مجتمع تجاری تفریحی شهرداری، احداث هتل و تالار بزرگ شهید احمدپور از جمله این پروژه‌ها بوده است.

کمایی، ساماندهی اطراف خور بندر ماهشهر، احداث دریاچه قایقرانی خور، احداث جاده سلامت، احداث چندین سوله ورزشی، نمایشگاهی و تفریحی و ده‌ها پروژه دیگر را از جمله دیگر پروژه‌های اجرا شده در بندر ماهشهر عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه بوده است و از همه دست‌اندرکاران می‌خواهم با تلاش شبانه روزی خود در راستای اتمام این پروژه‌ها گام بردارند.

وی تأکید کرد: سعی ما بر این است تا تمام این پروژه‌ها در سال جاری به پایان برسند و یا وارد مرحله پایانی شوند که در این صورت می‌توان سال 93 را برای ماهشهر سال شکوفایی عمرانی دانست و این شهر از سال آینده در مسیر دیگری قرار خواهد گرفت.

شهردار بندر ماهشهر متذکر شد: این پروژه‌ها می‌تواند در بهبود و توسعه شهر و ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم بسیار مفید واقع شود.

کمایی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنان از وظایف اصلی ماست، اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا شهری زیبنده نام بزرگ بندر ماهشهر و در شأن و منزلت مردم ولایتمدار آن بسازیم که این مهم یقیناً شدنی و قابل تحقق است.

انتهای پیام/72016/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول