اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش در غرب کشور مطرح کرد

تثبیت ارتش در پی پیام تاریخی امام راحل

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور گفت: امام راحل در پیام تاریخی خود در 29 فروردین سال 57، تثبیت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دنیا معرفی کرد.

تثبیت ارتش در پی پیام تاریخی امام راحل

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نیرویی قدرتمند بر اساس اصل 149 قانون اساسی، وظیفه حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال جدید مقوله مهم فرهنگ است، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین برنامه‌های عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز توجه به فرهنگ در جامعه اسلامی است.

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور تصریح کرد: امام راحل در پیام تاریخی خود در 29 فروردین سال 57، تثبیت ارتش جمهوری اسلامی را به تمام دنیا معرفی کرد.

به گفته این مسئول، قدرت کنونی و بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شومشان در کشور شده و تقدیم 48 هزار شهید در تاریخ هشت سال دفاع مقدس، گواه این ماجراست.

سلیمانی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نهاد مقدس خودنمایی می‌کند، افزود: تشکیل کمیته بصیرت افزایی خانواده‌های ارتشی و ارائه برنامه‌های متنوع برای آن‌ها، مهم‌ترین فعالیت این نهاد مقدس به شمار می‌رود.

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور ابراز داشت: ارتش زمان طاغوت ابزاری در دست ناتو محسوب می‌شد و این در حالی است که اکنون شاهد یک نیروی ارتش قوی و الهی در کشور هستیم.

به گفته وی، قرارگاه عقیدتی سیاسی غرب کشور فعالیت‌های مختلفی انجام داده که از جمله آن می‌توان به میزبانی مسابقات منطقه قرآن اشاره کرد که با حضور 300 کادر وظیفه در 11 رشته برگزار شد و 60 نفر به‌عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول