اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه:

نمایش دستاوردهای نظامی ارتش دشمنان را به حیرت وامی‌دارد

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه گفت: نمایش دستاوردهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز 29 فروردین، دشمنان را به حیرت وامی‌دارد.

نمایش دستاوردهای نظامی ارتش دشمنان را به حیرت وامی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرعلی حاجیلو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه، اظهار داشت: 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی نماد پاسداشت دلاوری‌های نیروی زمینی قهرمان است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی وظیفه خطیر دفاع از مرزهای کشور را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: ممانعت از ورود سلاح‌های غیر مجاز، مواد مخدر و مشروبات الکلی مهم‌ترین وظیفه این نهاد قدرتمند در مرزهای ایران اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه تصریح کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون 575 نفر از نیروهای ارتش جان خود را تقدیم نظام و آرمان‌های مقدس امام راحل کرده‌اند.

حاجیلو اصلی‌ترین فعالیت ارتش در غرب کشور را حفاظت از مرزهای داخلی عنوان کرد و افزود: پاک‌سازی تمام مناطق عملیاتی غرب کشور از وجود مین، برگزاری تمرینات نظامی و ارائه برنامه‌های آموزشی به یگان‌ها از اهم فعالیت‌های ارتش منطقه غرب کشور محسوب می‌شود.

به گفته این مسئول، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از قدرتی برخوردار بوده که هیچ کشوری توان مقابله نظامی با آن را نداشته و دارای تجهیزات نظامی با تمام امکانات روز دنیاست.

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه با بیان اینکه امروز نیروی قدرتمند ارتش بالغ بر 100 هزار نوع از تانک‌های نظامی، هواپیماهای جنگی و موشک دارد، ادامه داد: نیروهای مسلح تاکتیک محور و تجهیزات نظامی بومی، نشانگر قدرت منطقه‌ای و نظامی ایران اسلامی است.

حاجیلو از کشف بیش از 200 قبضه انواع مختلف سلاح از جمله کلت در منطقه عملیاتی غرب خبر داد و متذکر شد: کشف دو هزار و 500 راس دام در حال خروج از مرز، 2 هزار قوطی مشروبات الکلی از مهم‌ترین کشفیات ارتش منطقه غرب کشور در سال گذشته بوده است.

وی اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای جدید خود را در زمینه سیستم‌های مخابراتی و فناوری، در روز 29 فروردین به نمایش خواهد گذاشت و تمام کشورهای غربی از این پیشرفت و ترقی حیرت‌زده می‌شوند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول