اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار فرزندان شاهد با استاندار کردستان مطرح شد

تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان

یکی از فرزندان شاهد کردستان از تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد و گفت: کارگروه‌های شهرستانی نیز تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابوبکر کریمی پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با کارکنان فرزند شاهد در استانداری و فرمانداری‌های استان در سنندج اظهار کرد: بانک اطلاعاتی فرزندان شاهد در استان تشکیل و تمام اطلاعات آنها در این بانک ثبت شده است.

وی افزود: تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در استان از دیگر اقداماتی بود که طی سال گذشته انجام و جلسات آن به صورت مرتب با حضور اعضا در سنندج برگزار می‌شود.

به گفته کریمی، کارگروه‌های شورای فرهنگ ایثار و شهادت نیز در سطح شهرستان‌های استان تشکیل و فعالیت می‌کند.

کریمی تصریح کرد: مشکلات فرزندان شاهد در ادارات و نهادهای مختلف پیگیری و در راستای رفع آنان در حد توان اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و پیگیری رفع مشکلات آنان از دیگر اقدامات انجام شده توسط دفتر امور ایثارگران و خانواده شهدا استانداری در سال گذشته بوده است.

یکی دیگر از فرزندان شاهد نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات خرداد سال گذشته گفت: انتخابات خرداد ماه سال گذشته تنها یک انتخابات ساده نبود بلکه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود.

به گفته محمد حقیری، انتخابات 92 در واقع حامل پیامی مبنی بر تغییر گفتمان‌های موجود بود که باید تاثیرات آن را نیز در عمل مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات سال گذشته ضمن تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبری در واقع نمادی از اراده ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود با وجود تبلیغات سوء دشمنان بود.

این فرزند شاهد کردستانی افزود: مشارکت بسیار بالای ملت ایران در عرصه‌های مختلف در راستای حفظ و تحقق اهداف نظام رسالت مسئولان و مدیران را در خدمت به آنان بیشتر می‌کند.

حقیری بیان کرد: تنها خواسته مردم و خانواده شهدا توجه به اقشار مختلف مردم و تلاش در راستای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

یکی دیگر از فرزندان شاهد نیز با بیان اینکه نمی‌خواهم شیرینی برگزاری این جلسه را با بیان مشکلات و کم‌کاری‌های صورت گرفته تلخ کنم، افزود: ما توقع زیادی از کسی نداریم و تنها آرزویمان حرکت در مسیری است که پدرانمان بوده و هست.

کمال قادری تصریح کرد: گاهی دیدن پدر در خواب تنها آرزوی یک فرزند شهید است ولی از اینکه برخی بی‌احترامی‌ها را از سوی تعدادی از مسئولان می‌بینیم برایمان زجرآور است.

وی گفت: دیدار مسئولان با فرزندان شهدا نباید به مرکز استان خلاصه شود و باید این دیدارها به شهرستان‌های دیگر نیز تسری پیدا کند.

این فرزند شهید افزود: تنها دغدغه فرزندان شاهد حفظ انقلابی است که به خاطر آن عزیزترین سرمایه‌های خود را فدا کرده‌ایم است و در این مسیر آماده هر نوع ایثار و از خودگذشتگی هستیم.

قادری حفظ و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین خواسته فرزندان و خانواده شهدا عنوان کرد و تصریح کرد: بهره‌گیری از افراد تاثیرگذار در این حوزه امری ضروری بوده و باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: بکارگیری فرزندان شاهد در سمت‌ها و رده‌هایی که توانایی و تخصص دارند از دیگر خواسته‌های آنان است که امیدواریم در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/79002/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول