اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین زهرا:

فرهنگ نقش نخست را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: با فرهنگ مصرف‌گرایی، روحیه راحت‌طلبی، زندگی بی دردسر و اشرافی‌گری نمی‌توان به اقتصاد مقاومتی دست یافت بنابراین نقش نخست در تحقق اقتصاد مقاومتی را فرهنگ ایفا می‌کند.

فرهنگ نقش نخست را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر صبح امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه بویین زهرا با اشاره به تبیین راهبرد سال 93 اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال جاری را با نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» به درستی برای جامعه تعیین کردند.

وی افزود: با فرهنگ مصرف‌گرایی، روحیه راحت طلبی، زندگی بی دردسر و اشرافی‌گری نمی‌توان به اقتصاد مقاومتی دست یافت بنابراین نقش نخست در تحقق اقتصاد مقاومتی را فرهنگ ایفا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اقتصادی است، بیان کرد: دشمن اقتصاد ایران را نشانه رفته است که باید اقتصاد کشور را به صورت ساختاری و از ریشه درمان کرد تا دیگر در برابر تحریم‌ها آسیب‌پذیر نباشیم.

شجاعی‌مهر ابراز کرد: مسئله اقتصاد متأثر از فرهنگ جامعه است و اگر فرهنگ جامعه فرهنگ صحیح و درستی باشد در واقع اقتصاد کشور پویا می‌شود.

این مسئول با اشاره به توجه بیشتر دستگاه‌ها به نقش فرهنگ، عنوان کرد: تمام دستگاه‌هایی که در کشور به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستند باید به نقش فرهنگ توجه بیشتری کنند و اقدامات لازم در حوزه فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول