اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 فروردین ماه

همایش بزرگ تجلیل از مقام معنوی شهدای ورزشکار شهرضا برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، همایش بزرگ تجلیل از مقام معنوی شهدای ورزشکار شهرضا روز 28 فروردین برگزار می‌شود.

همایش بزرگ تجلیل از مقام معنوی شهدای ورزشکار شهرضا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، علیرضا کمالیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قدردانی از فعالان، پیشکسوتان و چهره‌های شاخص در عرصه‌های مختلف ورزشی در طول یک سال گذشته جزو مهم‌ترین اهداف و سیاست گذاری‌های متولیان حوزه ورزش و جوانان شهرضا بوده و تاکنون برنامه‌های گسترده‌ای در این حوزه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تجلیل از مقام معنوی شهدای ورزشکار و قدردانی از خانواده این شخصیت‌های والامقام جزو مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی سال جاری اداره ورزش و جوانان شهرضا به شمار می‌رود و در روز 28 فروردین همایش بزرگی در همین راستا با تعامل و همکاری اتاق اصناف شهرضا در محل تکیه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به اینکه در قالب این همایش خانواده 50 نفر از شهدای ورزشکار شهرضا مورد تجلیل قرار می‌گیرند، تصریح کرد: بر همین اساس امیدواریم با تمهید نیازمندی‌های لازم شاهد تداوم برگزاری همایش‌های فرهنگی با محوریت قدردانی از شخصیت‌های برجسته و موفق در حوزه ورزش شهرضا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه میزان اعتبارات بخش ورزش از سال 89 روند مطلوبی نداشته است، اذعان داشت: به طور مثال اجرای عملیات احداث ورزشگاه قدس شهرضا پس از گذشت چند دهه تاکنون به طول انجامیده و بر همین اساس نسبت به تمهید سیاست‌های لازم در خصوص واگذاری این پروژه به بخش خصوصی اقدام شده است.

کمالیان با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه ورزشگاه قدس بابت اجرای این طرح حدود یک میلیارد ریال مطالبه دارد، متذکر شد: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته برای بهره‌گیری از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس به هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال نیاز است که امیدواریم با واگذاری این طرح شاهد تحقق این اصل مهم باشیم.

وی در پایان افزایش نیروی انسانی مجرب و کار آزموده را از مهم‌ترین نیازمندی‌های ادارات ورزش و جوانان در حوزه جوانان ذکر کرد و گفت: مطابق همین اصل انتظار می‌رود شاهد بکارگیری نیروهای لازم در جهت ایجاد معاونت و کارشناسی حوزه جوانان در سطح ادارات ورزش و جوانان باشیم.

 

انتهای پیام/63011/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول