اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

هم‌زمان با روز میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)

مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ راه‌اندازی می‌شود

مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳ همزمان با ولادت حضرت «علی(ع)» و روز پدر راه‌اندازی می‌شود.

مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ 22 اردیبهشت‌ماه 1393 هم‌زمان با سالروز تولد حضرت «علی(ع)» و روز پدر افتتاح می‌شود.

«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی فارس با اعلام این خبر گفت: این مرکز از روز 11 اردیبهشت‌ماه 1393 نام‌نویسی از علاقه‌مندان را آغاز می‌کند و در روز 22 اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص زمان راه‌اندازی دوره‌های حفظ مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج گفت: کار این مرکز از سال جدید آغاز شده و پس نام‌نویسی و افتتاح رسمی، دوره‌های حفظ تخصصی از اواسط خرداد‌ماه آغاز می‌شود.

قربانی در خصوص تعداد دوره‌های این مرکز اظهار داشت: در مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ، دوره‌های حفظ یک، دو، سه و چهار ساله حفظ قرآن کریم در همه رده‌ها برگزار خواهد شد و هماهنگی امور ستادی و اجرایی طرح تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن هم از دیگر وظایف مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس سازمان قرآن و عترت سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» سال گذشته با هدف تقویت معنویت و بصیرت در جامعه، تشکیل شد و در یک سال فعالیت خود برنامه‌های مفیدی مانند برگزاری یادواره شهدای قرآنی، راه‌اندازی مکاتب و مهد‌های قرآنی، حمایت از جلسات قرآنی و برخی فعالیت‌های دیگر را انجام داده و در سال جدید راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول