اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی تارتار:

با تمام قوا به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رویم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: با تمام قوا به مصاف تیم فولاد خوزستان رفته و تلاش می‌کنیم که با پیروزی در این بازی با خاطره خوش لیگ برتر را به پایان رسانیم.

با تمام قوا به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل فردا برابر فولاد خوزستان است و با تمام احترامی که به این حریف قائل هستم، برای برد و کسب سه امتیاز به میدان رفته و سعی خواهیم کرد لیگ برتر را با پیروزی خاتمه بخشیم.

وی گفت: تیم فولاد خوزستان در بازی فردا استرس فراوانی داشته و برخلاف این تیم به دلیل اینکه موقعیتمان در جدول تثبیت شده، بدون دغدغه به مصاف تیم مدعی قهرمانی رفته و با توجه به محرومیت دو بازیکن تاثیرگذار فولاد شرایط بازی فردا به نفع ما است.

بازیکن سال‌های دور تراکتورسازی ابراز داشت: در برابر فولاد خوزستان از بازیکنان با انگیزه استفاده خواهیم کرد و با وجود اینکه بازیکن محرومی نداریم، اما قادر به استفاده از دو بازیکن مصدوم تیم به نام‌های سعید مهدی‌پور و بهزاد ذبیحی نمی‌باشیم و باید اضافه کنم که باخت سنگین برابر نفت تهران به تیم شوک مثبتی وارد کرده و به دنبال شکست دادن فولاد خوزستان هستیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در مورد اظهارات محسن فروزان گفت: وی از مصاحبه بعد از بازی نفت تهران پشیمان بوده و در رختکن نیز از بازیکنان بابت حرف‌های خود عذرخواهی کرده است.

تارتار به اهداف بزرگ مالک و مدیر باشگاه گسترش فولاد اشاره کرده و عنوان کرد: گزینه اول من ماندن در این تیم است و مذاکرات اولیه نیز با موفقیت صورت گرفته است.

وی در خاتمه در مورد اینکه آیا از ثبت‌نام یارانه انصراف داده است، گفت: من تاکنون یارانه دریافت نکرده‌ام و معتقد هستم که این یارانه باید در اختیار افراد نیازمند و مستحق قرار گیرد.

انتهای پیام/60001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول