اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

کاهش 37 درصدی تصادفات درون شهری آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی اجرای طرح‌های نوروزی تصادفات درون شهری در آذربایجان غربی 37 درصد کاهش داشته است.

کاهش 37 درصدی تصادفات درون شهری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار یحیی شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: به همت کارکنان راهنمایی و رانندگی استان و مشارکت آحاد جامعه در اجرای طرح‌های نوروزی شاهد کاهش تخلفات راهور در این ایام بودیم.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور با اجرای چندین طرح، موفق به کنترل تخلفات و حوادث رانندگی درون شهری شدند، اعلام کرد: در طول اجرای این طرح شاهد کاهش 45 درصدی تصادفات فوتی و نیز کاهش 37 درصدی تصادفات درون شهری در آذربایجان غربی بودیم.

شرفی متذکر شد: متاسفانه تصادفات جرحی در این بازه زمانی 22 درصد افزایش داشته و لازم است رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تصادفات کوشا باشند.

وی یادآور شد: بدون شک مشارکت عمومی آحاد جامعه و ایجاد تعامل و همکاری با پلیس نقشی بی‌بدیل و غیر قابل انکار در موفقیت پلیس راهور در رسیدن به اهداف متعالی آن دارد که لازم است با آموزش همگانی و جلب اعتماد این امر در آینده نیز ادامه داشته باشد.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان و خنثی کردن آثار تحریم رهنمودهای قابل اجرایی داشته‌اند که با استفاده از آن می‌توان با عزمی راسخ در مقابل زورگیری‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: باید در راستای تبدیل عزم ملی به سرمایه اجتماعی گام برداشت چرا که مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل توطئه دشمنان نظام اسلامی عزم ملی است.

شرفی اذعان داشت: اقتصاد زیربنایی‌ترین مسئله در پیشرفت و توسعه بوده و پایه‌های اقتصاد مقاومتی به مردم متکی بوده و اقتصادی مردم نهاد محسوب می‌شود که می‌تواند در رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه موثر باشد.

وی تصریح کرد: عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از معنای عمیقی برخوردار است و باید رهنمودهای فرمانده کل قوا نصب‌العین همه در طول سال 93 باشد تا بتوانیم به اهداف معظم له دست یابیم.

شرفی تاکید کرد: زمانی که عزم ملی را برای شکوفایی اقتصادی و فرهنگی خواستار هستیم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا همه ملت از نعمات آن و با عدل و عدالت برخوردار شوند و در این زمینه باید از اسراف در مصرف بیت‌المال خودداری کرده و به وظایف محوله خود به نحو احسن عمل کنیم تا شاهد شکوفایی تدریجی در امور اقتصادی کشورمان باشیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر اهمیت توجه به موارد فرهنگی جامعه و رشد شاخصه‌های فرهنگی آن اشاره کرد و ادامه داد: باید برای رشد این شاخصه‌ها بیش از پیش تلاش شود تا بخشی از معضلات موجود در این زمینه نیز کاسته شود.

انتهای پیام/61005/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول