اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملکرد تیم باعث تصمیم شورای شهر گرگان برای عدم تیم‎داری شد

بنی‎عقیل: حراست شهرداری قراردادها را بررسی کند

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکن غیربومی بسکتبال گرگان را نابود کرده است، گفت: حراست شهرداری باید قراردادها را بررسی کند.

بنی‎عقیل: حراست شهرداری قراردادها را بررسی کند

مجتبی بنی‎عقیل در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص لیست هزینه‎های منتشر شده از تیم بسکتبال شهرداری گرگان که لیست قراردادهای بازیکنان نیز در آن لیست منتشر شده و همچنین مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر گرگان مبنی بر عدم تیم‎داری شهرداری گرگان برای فصل آینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور اظهار داشت: زمانی که یک عده‎ای به راحتی در رسانه‎ها بعد از هر بازی در فصل می‎گویند ما 500 میلیون تومان هزینه‎ کرده‎ایم و مشکل مالی داریم و امروز هزینه‎های میلیاردی تیم برای مردم و شورا مسجل شده و در مقابل، تیم نتوانسته نتیجه‎ای کسب کند به طور طبیعی تصمیم بر عدم تیم‎داری می‎گیرند.

وی ادامه داد: در خصوص این موضوع با توجه به هزینه‎های میلیاردی که انجام شده و تیم هم نتیجه خوبی را کسب نکرده خوب طبیعی است که زمانی که شورای اسلامی شهر می‎بیند که کادر فنی تیم توپ را به زمین آنها انداخته است چنین تصمیمی را می‎گیرد.

بنی‎عقیل گفت: من با عدم تیم‎داری مخالف نیستم اما با عدم اطلاع‎رسانی صحیح به مردم مخالف هستم و زمانی که می‎گویند ما پول نداریم و 500 میلیون هزینه کرده‎ایم و امروز هزینه بیش از یک میلیاردی منتشر می‎شود و شخصی مثل مجتبی بنی‎عقیل را متهم می‎کنند که تو به خاطر پول رفتی و خیانت کرده‎ای به شَهرت این می‎شود.

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: وقتی در لیست منتشر شده دقت کنید قراردادهای بازیکنان بومی به 60 میلیون هم نمی‎رسد اما کادر فنی 200 میلیون پول گرفته و باقی پول را بازیکنان غیر بومی گرفته‎اند که بسکتبال ما نابود شده است.

بنی‎عقیل بیان کرد: موضوع دیگر این است که خدا را شکر می‎کنم که این مبالغ منتشر شد و همه حقایق را فهمیدند که چه کسانی از بیت‎المال پول دریافت کردند و من را متهم کردند که به خاطر پول به تیم بسکتبال ذوب‎آهن رفته‎ام.

وی افزود: متاسفانه در رسانه‎ ملی، رادیو و تلویزیون یکی از اعضای کادر فنی اعلام کرده بود که قرارداد من بیشتر از 60 میلیون تومان نیست اما امروز 85 میلیون و 70 میلیون و مبالغ دیگر منتشر شده است.

بنی‎عقیل تاکید کرد: البته تصمیم شورای اسلامی شهر تصمیم احساسی است و فکر نمی‎کنم که بخش خصوصی بتواند با این وضع اقتصادی تیم را پشتیبانی کند.

حراست شهرداری گرگان برای بررسی قراردادها وارد شود

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: شاید اینکه می‎گویند ما قراردادمان 60 میلیون بوده واقعا راست بگویند، بنابراین شاید باقی آن قراردادها به جیب کس دیگری رفته است و در این موضوع به نظر من حراست شهرداری گرگان باید وارد شود و موضوع را بررسی کند.

بنی‎عقیل گفت: وقتی این بازیکنان با این مبلغ قراردادها می‎آیند و تیم نهم می‎شود یک سری حرف و حدیث‎هایی پیش می‎آید که این پول‎ها کجا رفته است؟ اینها که می‎گویند ما نداریم و الان قراردادها منتشر شده و مبالغ متفاوت با اظهارات است و شاید دست‎هایی پشت پرده است.

وی اضافه کرد: بازیکنان گرگان در جمع 60 میلیون تومان هم نگرفتند ولی خیلی از آدم‎ها خیلی زیاد پول گرفته‎اند؛ هادی دهقان 30 میلیون تومان پول گرفته اما بسیار بازی بهتری را نسبت به بازیکن غیر بومی که چند برابر از او بیشتر گرفته در زمین انجام می‌دهد پس چرا آنها باید بیشتر بگیرند؟

وقتی مدیر شهری ناموفق مدیر بسکتبال می‎شود انتظار بیش از این نیست

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: افرادی در تیم هستند همانند وجیه‎الله شهری که هر روز برای تیم زحمت می‎کشد و 10 سال بدنسازی تیم شهرداری را بر عهده دارد بر اساس لیست منتشر شده 10 میلیون تومان گرفته اما آمارگیر تیم که دوست و شریک یکی از اعضای کادر فنی است 11 میلیون تومان گرفته در حالی که این آقا اصلا ورزشی نیست و حتی شرت ورزشی نپوشیده و این چه عدالتی است؟

بنی‎عقیل در خصوص خروج افراد پیشکسوت و قدیمی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان که پس از خروج علت آن را عدم مدیریت مناسب در تیم می‎دانستند گفت: زمانی که افرادی که آسفالت کردن شهر را نمی‌توانند مدیریت کنند و بسیاری از پروژه‎های شهر نیمه‎کاره مانده و وضعیت شهر به صورتی است که در روزهای بارانی حتی نمی‎شود در شهر راه رفت مدیر بسکتبال شهر می‎شوند همین وضع پیش می‎آید.

وی در پایان ابراز داشت: وقتی به شهر نگاه می‎کنیم هیچ آبادانی در شهر دیده نمی‎شود و اختلاس میلیاردی در خصوص یکی از مدیران شهرداری مطرح و رسیدگی شد زمانی که می‎آیند و مدیریت در بسکتبال را بر عهده می‎گیرند چه انتظاری است که در این ورزش مدیریت قوی را داشته باشند.

انتهای پیام/83004/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول