اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیست واقعی با قید هزینه 200 میلیون فصل گذشته است

کبیر: خیلی هزینه‎ها را به پای بسکتبال شهرداری نوشته‎اند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با انتقاد از برخی سایت‎های خبری گفت: خیلی هزینه‎ها را به پای بسکتبال نوشته‎اند در حالی که هزینه فصل گذشته تیم 870 میلیون تومان بوده است.

کبیر: خیلی هزینه‎ها را به پای بسکتبال شهرداری نوشته‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر ظهر امروز در خصوص اسناد منتشر شده درباره مسائل مالی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور که جمع هزینه‎های تیم بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان در اسناد اعلام شده، اظهار کرد: من اسناد را ندیده‎ام اما در صورتی که در این اسناد مبلغ 200 میلیون تومان مانده از فصل قبل ذکر شده باشد جمع مبلغش درست است.

وی ادامه داد: ما حدود 870 میلیون تومان برای تیم هزینه کرده‎ایم و این چیزی است که من قبلاً هم گفته‎ام و این 200 میلیون تومان هم برای فصل پیش هزینه شده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این‌که آیا این اسناد منتشر شده را قبول دارید، گفت: وقتی که واقعیت است چرا نباید قبول داشته باشیم؟ البته من عین واقعیت را در گذشته هم گفته‎ام که این 870 میلیون تومان هزینه سال گذشته ما بوده است اما این‌که یک میلیارد برای سال 92 هزینه کرده باشیم را قبول ندارم و این‌گونه نیست؛ 200 میلیون تومان از بودجه امسال برای هزینه فصل گذشته ما بوده است.

برخی سایت‎های خبری به جز جنجال چیز دیگری برایشان مهم نیست

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص برخی پایگاه‌های خبری در استان که این سند را منتشر کرده‎اند، خاطرنشان کرد: برخی از این سایت‎ها که به مسائل جنجالی می‎پردازند یک خط‌مشی را پیگیری می‎کنند که برایشان هیچ چیز مهم نیست و فقط به دنبال جنجال هستند.

کبیر عنوان کرد: این سایت‌های خبری به انتشار اخبار نادرست اقدام می‎کنند و دیگران را متهم به سوء‌استفاده از بیت‎المال می‌کنند در حالی که خودشان بسیار بدتر از دیگران از بیت‎المال استفاده می‎کنند.

وی افزود: این جوها را همیشه ما به دنبال کار خودمان داریم.

خیلی هزینه‎ها به پای بسکتبال شهرداری نوشته شد/870 میلیون تومان هزینه فصل گذشته بوده است

کبیر در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص عدم تیم‎داری شهرداری گرگان در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که این موضوع زودتر حل شود چراکه این جو حاشیه‎ای که ایجاد شده بیشتر مسئله را پیچیده و حاد می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: متاسفانه در مدت گذشته تمام چیزی که در خصوص بسکتبال بوده به پای بسکتبال شهرداری گرگان نوشته شده و حتی هزینه‎های تیم ملی را هم به پای بسکتبال شهرداری گرگان نوشته‎اند و ما به هر حال چون برای بسکتبال بوده قبول کردیم و مشکلی هم نیست و نکته مهم این است که خیلی از این هزینه‎ها برای تیم نبوده اما به خاطر این‌که به نام بسکتبال بوده پذیرفته‎ایم.

کبیر در خصوص خرید دستگاه تبلت که در لیست هزینه‎های تیم قید شده است،‌ گفت: خرید تبلت برای موضوع جمع‎آوری آمار تیم بوده و مربوط به مسائل فنی بوده و نیاز داشتیم و تمام اسناد هزینه‎های انجام شده برای تیم بسکتبال گرگان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان موجود است و هیچ نقطه پنهانی وجود ندارد.

انتهای پیام/83004/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول