اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

آمریکا و اروپا با اساس اسلام و ایران اسلامی مشکل دارند

خطیب جمعه گلپایگان گفت: آمریکا و اروپا با اصل و اساس اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارند و نمی‌تواند ببینند که انقلابمان را به دنیا صادر کرده‌ایم.

آمریکا و اروپا با اساس اسلام و ایران اسلامی مشکل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الا‌سلام محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع گلپایگان اظهار کرد: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حال انجام است و از ابتدای این طرح هدف این بود که فقط به اقشار آسیب‌پذیر جامعه یارانه تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه طرح هدف مندی یارانه‌ها یک کمک و مساعدت از طرف دولت به اقشار کم درآمد اجتماع است، تصریح کرد: افرادی که از تمکن مالی برخوردار هستند از ثبت نام خودداری کنند تا این کمک در بخش بهداشت و درمان جامعه هزینه شود و دولت بتواند بیمه همگانی را در کشور اجرا کند و دیگر در کشور کسی نباشد که از مزایای بیمه محروم باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی انتخابات سال گذشته را که در فضای امن و سالمی برگزار شد را زیر سوال می‌برند و انتخابات سال 88 و فتنه‌هایی که پس از آن روی دارد را تایید می‌کنند و خواستار آزادی سران فتنه هستند.

وی با بیان اینکه باید مراقب ترفندهای دشمنان باشیم، تاکید کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما به اروپا و آمریکائیان اعتماد نداریم.

امام جمعه گلپایگان افزود: کشورهای استعمارگر نمی‌توانند ببینند که دانش انرژی هسته‌ای در ایران رشد کرده و ما یکی از کشورهای برتر جهان در زمینه انرژی هسته‌ای هستیم و حال که دیدند با ما نمی‌توانند رقابت کنند مسئله حقوق بشر را پیش کشیده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه از دیدگاه کارشناسان حقوق بشر آزادی فتنه‌گران، آزادی هم جنس بازان و عدم اعدام افرادی که به توزیع موادمخدر اقدام می‌کنند، نقض حقوق بشر است، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند به هر بهانه‌ای با ایران در کشمکش باشند ولی باید بدانند ایران اسلامی از این سخنان هراسی به دل راه نمی‌دهد.

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: امریکا و اروپا با اصل و اساس اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد و نمی‌تواند ببیند که ما انقلابمان را به دنیا صادر کرده‌ایم.

وی همچنین به تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران اشاره کرد و گفت: اتحادیه اروپا حق ندارد در تهران دفتر تاسیس کند و سازمان ملل متعلق به همه کشورهای دنیا است و دولت آمریکا نباید از ورود نماینده ایران به سازمان ملل ممانعت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با مدیریت جهادی توانست به پیروزی برسد و در نبرد هشت سال دفاع مقدس مقاومت کند و در حال حاضر نیز دست‌یابی به تکنولوژی هسته‌ای نتیجه اقتصادی مقاومتی است.

وی همچنین به تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: سالگرد افتتاح حساب 100 امام (ره) و کمک به خانه‌سازی در روستاها و طرح‌های هادی در روستاها از جمله اقدامات رهبر فرزانه انقلاب بود که هم اکنون نیز برکات این طرح را در روستاها شاهد هستیم.

انتهای پیام/63014/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول