اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج خواستار شد

توجه ویژه مسئولان کردستان برای تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

امام جمعه سنندج خواستار توجه ویژه مسئولان کردستان برای تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شد.

توجه ویژه مسئولان کردستان برای تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، آزادی مرزبانان از دست گروه تروریستی جیش‌العدل را به ملت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: تلاش‌های علما و روحانیون اهل سنت منطقه به ویژه مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان زمینه‌ساز این پیروزی ملی شد.

وی افزود: بدون شک توجه به فعالان مدنی و استفاده از ظرفیت‌های فکری، فرهنگی و اجتماعی آنان می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات در جامعه را برطرف نماید.

مجتهدی تصریح کرد: علما و روحانیون همواره در خط مقدم روشنگری در جامعه بوده و پایگاه و جایگاه عظیم مردمی آنان می‌تواند بسیاری از مشکلات در کشور را حل کند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب سال‌جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی نام‌گذاری شده و این مهم وظیفه مردم و مسئولان را در حوزه مصرف درست منابع و توجه ویژه به مبانی فرهنگی و هویتی بیش از پیش می‌کند.

این مسئول افزود: باید میانه‌روی در مصرف منابع و صبغه فرهنگی در انجام تمام فعالیت‌های مورد توجه ویژه مردم و مسئولان قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود در نقاط مختلف کشور به بهترین شکل بهره‌ گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رأی مردم به این جایگاه رسیده‌اند لذا موظفند با تمام توان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش نمایند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار توجه ویژه مسئولان استان در خصوص رفع مشکلات و موانع پیش روی اشتغال و ازدواج جوانان شد و بر تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در استان تأکید کرد.

مجتهدی همچنین بر ترویج مبانی هویت‌بخش دینی در بین نسل جوان جامعه تأکید کرد و اذعان داشت: دشمنان با تمام توان در راستای بیگانه‌ کردن جوانان مسلمان از مبانی هویت‌بخش اسلامی هستند و اگر در این خصوص چاره‌ای اساسی اندیشیده نشود شاهد صدمات و ناهنجاری‌های بسیاری در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/79006/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول