اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه مرند عنوان کرد

پرداخت سالانه 1300 میلیارد تومان یارانه نقدی به شهرستان مرند

فرماندار ویژه مرند گفت: مرند سالانه یک‌هزار و 300 میلیارد ریال یارانه نقدی از دولت دریافت می‌کند و این یارانه در شرایطی پرداخت می‌شود که دولت برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام، تامین زیرساخت‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی شرایط مناسبی ندارد.

پرداخت سالانه 1300 میلیارد تومان یارانه نقدی به شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، تقی کرمی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری و شوراهای اسلامی شهرهای مرند، یامچی، زنوز و کشکسرای و همچنین اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و جمعی از فعالان سیاسی شهرستان مرند اظهار کرد: با تشکیل کمپین خودانصرافی از دریافت یارانه‌ها در شهرستان مرند و انصراف داوطلبانه افراد توانمند تسریع در توسعه کشور و بهبود وضعیت سلامت شهروندان محقق خواهد شد.

پرداخت سالانه 1300 میلیارد تومان یارانه نقدی به شهرستان مرند

وی اظهار کرد: شهرستان مرند سالانه یک‌هزار و 300 میلیارد ریال یارانه نقدی از دولت دریافت می‌کند و این یارانه در شرایطی پرداخت می‌شود که دولت برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام، تامین زیرساخت‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی شرایط مناسبی ندارد.

کرمی افزود: اگر شهروندان می‌خواهند دولت در مسائل جدی از قبیل حوزه سلامت، ایجاد فرصت‌های شغلی و اجرای پروژه های نیمه‌تمام موفق باشد، لازمه‌اش انصراف متمکنین از دریافت یارانه است.

این مقام مسئول دولتی در شهرستان مرند با اشاره به اثرات ثمربخش انصراف از دریافت یارانه توسط مردم خاطر نشان کرد: درآمدهای حاصل از خودانصرافی دست دولت را در راستای توسعه ملی و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد و فرهنگ باز می‌گذارد.

وی با بیان اینکه به طور یقین مردم مثل همیشه دولت خود را در این حرکت ملی یاری خواهند داد، اظهار کرد: دولت به هیچ‌وجه یارانه افراد نیازمند را قطع نمی‌کند بلکه انصراف داوطلبانه مردم باعث بهبود وضعیت عمومی و ایجاد همدلی و مشارکت در جامعه می‌شود.

کرمی افزود: انصراف داوطلبانه افرادی که مستحق نیستند هم اجری معنوی برای رسیدگی به نیازمندان واقعی را در جامعه فراهم می‌کند و هم از نظر افزایش تورم موجبات کاهش آن را فراهم می‌کند که به خوبی مردم آن را احساس می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همدلی مردم و عمل خیرخواهانه آنان موجب ارتقای سلامت و امنیت مردم، احداث مدارس و زیرساخت‌های مورد نیاز جامعه و در نهایت گام عملی برای جهش اقتصادی کشور خواهد بود و این گام بسیار بزرگی برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه خواهد بود.

کرمی اظهار کرد: مدیریت شهرستان اعلام آمادگی برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی کرده و با مسئولان و مدیرانی که به دنبال مانع‌تراشی در جذب سرمایه‌گذار باشند، برخورد خواهد شد.

فرماندار ویژه مرند با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان مرند 25 میلیارد تومان بود و از محل تملک دارایی فقط 5 میلیارد تومان اختصاص یافت، افزود: با این مبلغ ناچیز چگونه می‌توان مدرسه‌ای را آباد یا پروژه عمرانی را تکمیل و راه‌اندازی کرد.

وی خاطر نشان کرد:با حمایت دولت تدبیر و امید شاهد رشد و شکوفایی بیشتر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/60009/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول