اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی اعلام کرد

عزم خیران مدرسه‌ساز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان غربی

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: خیران مدرسه‌ساز در آذربایجان غربی عزم خود را جزم کرده‌اند تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شود.

عزم خیران مدرسه‌ساز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان غربی

علی آخوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی، مدیریت جهادی و در سایه توجه دولتمردان، خیران بنا دارند پروژه‌های بیشتری تکمیل کرده و تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه خیران در پیشبرد اهداف نظام آموزشی کشورمان نقش زیادی دارند، افزود: بهره‌برداری از ظرفیت‌های نهفته بین مردم، مسیرهای رسیدن به اهداف را کوتاه می‌کند.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد به وجود روایات، احادیث و توصیه‌های دینی در ارتباط با فضیلت مدرسه‌سازی اشاره کرد و بیان داشت: مراجع معظم تقلید به این مقوله توجه ویژه دارند.

وی گفت: در زمینه مدرسه‌سازی از امام خمینی، مقام معظم رهبری، آیت‌الله مکارم شیرازی، گلپایگانی، فاضل لنکرانی، نوری همدانی و جوادی آملی استفتاء شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی اضافه کرد: مراجع معظم تقلید که نام‌شان برده شد اجازه داده‌اند یک سوم سهم امام در زمینه مدرسه‌سازی هزینه شود.

آخوندیان گفت: افراد علاقه‌مند به فعالیت در این زمینه می‌توانند از مجتهد خود مجوزی برای این موضوع گرفته و همه سهم امام را در زمینه مدرسه‌سازی صرف کنند.

انتهای پیام/61002/ل10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول