اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اثری برگرفته از خاطرات شهدای هنرمند

«وقتی ابرها می‌نویسند» در کنگره شهدای هنرمند هرمزگان می‌شود

نخستین کتاب خاطره داستان زندگی شهدای هنرمند هرمزگان در نخستین کنگره شهدای هنرمند رونمایی خواهد شد.

«وقتی ابرها می‌نویسند» در کنگره شهدای هنرمند هرمزگان می‌شود

آسف زامیران مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همین راستا گفت: کتاب وقتی ابرها می‌نویسند به قلم سمیه باستین در قالب نه فصل و 232 صفحه با همکاری نشر امینان چاپ شده و در مراسم نخستین کنگره شهدای هنرمند که در چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد رونمایی می‌شود.

وی افزود: در این کتاب خاطرات دوران کودکی، فعالیت‌های هنری، بخشی از خاطرات جنگ و وصیت نامه شهدای هنرمند به همراه برخی از اسناد به یادگار مانده از شهدا به چاپ رسیده است. بیان خاطرات شهدا علاوه بر تاثیرگذاری معنوی، راهنمای خوبی برای قشر جوان و هنرمند استان است که امروز در عرصه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند.

که در این کتاب خاطرات شهیدان ابوذر عبدالله پور، حسین الله پرست، اسماعیل عبدالصمدی، حسن ذاکری، بعقوب دبیری، یوسف دقت، کریم‌داد ماهیگیر، محمد دهقانی و شهید عابس رنجبر به چاپ رسیده است.

برگزاری کنگره شهدای هنرمند هرمزگان با هدف معرفی شهدای هنرمند و الگودهی به قشر پرتاثیر در جامعه یعنی هنرمندان برنامه ریزی شده است.

این کنگره توسط دبیرخانه نخستین کنگره شهدای هنرمند استان هرمزگان از فروردین سال گذشته با محوریت سازمان بسیج هنرمندان استان و با عضویت اعضای انجمن‌های مختلف بسیج استان آغاز شده و در عملکرد یک ساله خود کتابی تحت عنوان «وقتی ابرها می‌نویسند» به صورت خاطره داستان از زندگی 9 شهید هنرمند استان به همراه اسناد به چاپ رسانده است.

انتهای پیام/88001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول