اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اصفهان مطرح کرد

بررسی مجدد مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اصفهان گفت: مصوبات شورای شهر برای افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان به صورت مجدد در فرمانداری در حال بررسی است.

بررسی مجدد مصوبات افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان

علی کریم‌‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصوبات شورای شهر مبنی بر افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها اظهار کرد: بر اساس قانون تمام مصوبات شورای شهر برای اجرا باید به فرمانداری ارسال شود و به تایید نهایی فرمانداری برسد.

وی با تاکید بر این‌که پیگیری‌های لازم در زمینه ارسال شدن یا نشدن نظر فرمانداری در زمینه مصوبات افزایش کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های اصفهان به شورای شهر انجام شده است، تصریح کرد: پاسخ فرمانداری به مصوبات شورای شهر براساس سیاست‌های کلی دولت صورت می‌گیرد و شورای شهر باید نظر فرمانداری در زمینه این مصوبات را براساس  سیاست‌های کلی دولت ابلاغی از سوی وزارت کشور بررسی کند.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اصفهان با اشاره به این‌که شورا براساس سیاست‌های کلی دولت ابلاغی از سوی وزارت کشور می‌تواند نظر فرمانداری را بپذیرد و یا بر مصوبه خود اصرار داشته باشد، ادامه داد: شورا باید ظرف مدت 10 روز نسبت به این موضوع اقدام کند.

کریم‌زاده با بیان این‌که در صورتی که شورای شهر نظر فرمانداری را نپذیرد باید مصوبه را به صورت مجدد به فرمانداری ارسال کند، تاکید کرد: فرمانداری نیز ظرف مدت 2 هفته باید مصوبه را بررسی کند و در صورت نیاز این مصوبه را به شورای حل اختلاف استان ارسال کند.

وی با تاکید بر این‌که زمان مشخص شده برای بررسی مصوبات ارسال شده از سوی فرمانداری به شورای حل اختلاف استان 20 روز است، افزود: فرمانداری مصوبه افزایش 20 درصدی کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های اصفهان را براساس سیاست‌های کلی دولت نپذیرفته و این مصوبات را رد کرده است.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اصفهان با اشاره به این‌که به دنبال این موضوع شورای شهر به مصوبات خود اصرار کرده است، گفت: مصوبات شورای شهر برای افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان به صورت مجدد در فرمانداری در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: فرمانداری در مهلت قانونی مشخص شده برای این موضوع تصمیم‌گیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/63004/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول