اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای استان اردبیل:

اعضای شورای استان اردبیل از ثبت‌نام یارانه انصراف دادند

رئیس شورای استان اردبیل گفت: اعضای شورای استان اردبیل در لبیک به حرکت دولت در اصلاح فرآیند هدفمندی یارانه‌ها و کمک به اقشار آسیب‌پذیر از ثبت‌نام جدید برای دریافت یارانه انصراف داده و کنار کشیدند.

اعضای شورای استان اردبیل از ثبت‌نام یارانه انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم آقازاده عصر امروز در جلسه شورای استان اظهار داشت: به دنبال انصراف اقشار و گروه‌های مختلف جامعه در دریافت نکردن یارانه ما نیز تصمیم گرفتیم در این حرکت مثبت، سازنده و همچنین فرهنگی مشارکت کرده و حضور داشته باشیم تا در حد وسع و توان اندک خود بتوانیم یاریگر دولت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی تحول‌آفرین باشیم.

وی نامگذاری سال جاری را به نام اقتصاد و فرهنگ با مؤلفه‌های عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد و افزود: به نظر می‌رسد در سال جدید باید آستین‌ها را بالا بزنیم و در لبیک به این مطالبه مقام معظم رهبری هم در بخش اقتصادی زمینه‌های خوداتکایی داخلی را فراهم کرده و هم از ظرفیت‌های فرهنگی برای گذر و عبور از چالش‌های پیش‌رو کمک و بهره کامل ببریم.

رئیس شورای استان اردبیل تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی برای رسیدن به خودکفایی گامی اساسی و جدی است که در مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان می‌تواند یک پادزهر واقعی باشد.

آقازاده با برشمردن ظرفیت‌های بی‌نظیر استان اردبیل در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بخش‌های توسعه گردشگری، کشاورزی و تولید خاطر نشان کرد: نباید این ظرفیت‌ها نادیده گرفته شده و نسبت به آنها پشت کنیم بلکه بهتر است با بهره‌گیری از توان مضاعف نیروی انسانی همه این قابلیت‌ها را بشناسیم و در بارور کردن آن همتی مضاعف داشته باشیم.

وی شکوفایی اقتصادی جامعه را در گرو اجرای صحیح و درست هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: ما نباید به تبریک و گرامیداشت سال جدید اکتفا کنیم بلکه باید به شکل عملی و با مدیریت فرهنگی و اقتصادی در تحقق شعار سال تلاش و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه اضافه کرد: ‌در صورت اجرایی نشدن صحیح هدفمندی یارانه‌ها و مصرف غلط انرژی امر سرمایه‌گذاری، ایجاد کارآفرینی و اشتغال با خلأ روبه‌رو شده و امکان تحقق بسیاری از مطالبات مردم فراهم نمی‌آید.

آقازاده بیان کرد: شورای استان با مجموعه‌ای عظیم تلاش می‌کند تا در سال جدید گام در مسیر توسعه همه‌‌جانبه بگذارد و با ایده‌ها و طرح‌هایی که از شوراهای پرتلاش در مناطق شهری و روستایی می‌گیرد بهتر و شایسته بتواند به حرکت تأثیرگذار خود با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهد.

انتهای پیام/62006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول