اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد و اقدام فرماندار نظرآباد

اکثر مدیران دولتی در نظرآباد از دریافت یارانه‌ نقدی انصراف دادند

اکثر مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی نظرآباد به پیشنهاد فرماندار این شهرستان از دریافت مرحله دوم یارانه‌های نقدی انصراف دادند.

اکثر مدیران دولتی در نظرآباد از دریافت یارانه‌ نقدی انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، جلسه شورای اداری این شهرستان ظهر امروز به ریاست فرماندار برگزار شد.

در این جلسه شهریار آقایی عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد با اشاره به تدابیر دولت در حوزه‌های اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی و همچنین اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: این طرح اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در توسعه ایران اسلامی، استفاده صحیح از منابع و دارایی کشور و بالاخره دستیابی به توسعه اقتصادی پایدار و خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان اسلام و انقلاب دارد.

وی تصریح کرد: بنابراین باید این مرحله با عزم ملی همه مردم و مسئولان و مدیریت جهادی که دولت زیر نظر ولایت به کار بسته است،‌ اجرا شده و بتوانیم به اهداف اقتصادی کلان کشور دست‌ یابیم.

فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اهداف اصلی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را حمایت از اقشار کم‌درآمد و همچنین حمایت از تولید و صنعت داخلی و بومی توصیف کرد و گفت: ملت ایران همواره در صف نخست حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و کارهای بسیار بزرگی با هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب و حمایت‌های بی‌دریغ ملت ایران انجام شده و به ثمر نشسته است.

آقایی ادامه داد: در اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها نیز ملت ما نشان دادند که از منافع شخصی خود گذشته و حاضر هستند که برای تحقق اهداف بلندمدت کشور همه توان خود را به میدان بیاورند.

* فرماندار نظرآباد از دریافت مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها انصراف داد

وی تصریح کرد: بنابراین با توجه به فرمان ولایت مبنی بر ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب و همچنین تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت، لازم است که افرادی که دارای تمکن و استقلال مالی خوبی هستند، از دریافت مرحله دوم یارانه‌های نقدی انصراف داده و اجازه دهند که این پول صرف امور ضروری‌تر از جمله حمایت بیشتر دولت از اقشار کم‌درآمد به ویژه ساکنان مناطق کم‌برخوردار و روستاهای محروم و همچنین طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه شورای اداری نظرآباد، شهریار آقایی فرماندار این شهرستان انصراف خود از دریافت یارانه‌ نقدی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کرد.

وی در ادامه به دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان پیشنهاد داد که با وی همراهی کرده و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آنها نیز انصراف خود را اعلام کنند.

لازم به توضیح است، تعداد زیادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نظرآباد از جمله معاونان فرماندار با پیشنهاد شهریار آقایی موافقت و انصراف خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول