اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تعاونی‌ها حق جایگزینی اعضای مسکن مهر را ندارند

فرماندار شهرستان خلخال گفت: تعاونی‌های مسکن مهر حق جایگزینی اعضای تعاونی مسکن مهر را ندارند.

تعاونی‌ها حق جایگزینی اعضای مسکن مهر را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت مسکن مهر برای کسانی که در نوبت و اولویت بوده‌اند، اظهار داشت: مشاهده شده که بعضا بدون رعایت قانون و اطلاع کارگروه مسکن شهرستان خلخال، فرمانداری شهرستان و دستگاه‌های ذیربط در حوزه مسکن مهر بعضی تعاونی‌ها تخلف کرده و اعضای بعضی از واحدها را جایگزین کرده‌اند که غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: هیچ تعاونی حق جایگزینی افراد برای تحویل واحدهای مسکن مهر را بدون اجازه کار‌گروه مسکن شهرستان خلخال ندارد.

فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: کسانی که در سخت‌ترین شرایط مبالغی را با هزار زحمت جور کرده و برای مسکن مهر خود واریز کرده‌اند، اکنون عده‌ای بدون هیچ هماهنگی با کم کاری و ضعف بعضی از تعاونی‌ها صاحب واحد شده و نفرات اولویت‌دار سرگردان خانه هستند که تعاونی‌ها حق جایگزینی افراد را بدون هماهنگی ندارند.

احمدی از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی خواست تا با نظارت جدی بر فعالیت تعاونی‌ها و واحدهای در دست ساخت و دارای پیشرفت فیزیکی بالا با برنامه‌ریزی افرادی که دارای شرایط اولویت‌دار برای واحدهای مسکن مهر هستند را انتخاب کنند تا اینکه حق به حق‌دار برسد.

وی اضافه کرد: ما از طریق مراجع قانونی نیز خواستار بررسی صورت‌های مالی تعاونی‌ها برای جلوگیری از تخلف در تعاونی‌ها و دفاتر آنها برای خدمت مطلوب به مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با اشاره به زمان محدود افراد و اعضا برای پرداخت اقساط دوران مشارکت مدنی گفت: برنامه‌‌ریزی برای معرفی اعضایی که مسکن تحویل گرفته‌اند، انجام شود تا پس از پایان مهلت دچار برخی از جرائم پرداختی در زمینه اتمام مهلت مشارکت در این زمینه نشویم.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول