اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم گناباد:

پایگاه‌های تست سلامت بدن ویژه پیشکسوتان در گناباد ایجاد می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم گناباد گفت: ایجاد پایگاه‌های تست سلامت بدن ویژه پیشکسوتان در هفته بزرگداشت مقام معلم از برنامه‌های این هفته در این شهرستان خواهد بود.

پایگاه‌های تست سلامت بدن ویژه پیشکسوتان در گناباد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت مقام معلم که با حضور مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

وی افزود: انسان با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است.

این مسئول ادامه داد: معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند، همچنین سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد.

خاکستانی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در گناباد تصریح کرد: در طول هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمین نمونه شهرستان تجلیل می‌شوند و عیادت از بیماران فرهنگی و جلسه یادبود فرهنگیان فقید از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این مدیریت در هفته بزرگداشت مقام معلم حضور گسترده فرهنگیان در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و نماز جمعه و تقدیر از فرمانده واحدهای مقاومت مدارس است.

وی افزود: صدور تقدیرنامه شهرستانی برای تمامی همکاران و اجرای مراسم پیاده‌روی از دیگر برنامه‌های این هفته در گناباد است.

خاکستانی گفت: ایجاد پایگاه‌های تست سلامت بدن ویژه پیشکسوتان و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سطح مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول