اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در غرب مازندران ایجاد می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان نوشهر گفت: نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در غرب مازندران ایجاد می‌شود.

نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در غرب مازندران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، دلاور بزرگ‌نیا بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر خود به غرب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ایجاد نمایندگی میراث فرهنگی غرب مازندران در دست مطالعه قرار دارد و  یکی از شهرهای غرب استان به مرکزی برای ارائه خدمات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارتقا می‌یابد.

وی افزود: در بین شهرستان‌های غرب استان، نوشهر از قابلیت‌های خوبی برای ارتقا ساختار تشکیلاتی به عنوان مرکزیت خدمات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی غرب استان مازندران برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران همچنین در ادامه درباره به برنامه‌های این اداره کل در سال 93 اشاره کرد و گفت: یکی از زیرساخت‌های مهم و اساسی در بحث توسعه و شکوفایی بیشتر گردشگری در مازندران، توسعه و ایمن سازی راههای مواصلاتی است.

وی ثبت و شناسایی آثار تاریخی مازندران و اتمام پروژه های نیمه تمام از دیگر برنامه‌ای ما در سال جدید عنوان کرد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بزرگ‌نیا درباره ایجاد سرویس‌های بهداشتی و اماکن اقامتی بین راهی در بخش کجور نوشهر یادآور شد: برای این منظور میراث فرهنگی آمادگی لازم را دارد و فقط نیازمند عرصه برای اجرای این طرح در بخش کجور نوشهر است.

 انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول