اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از 52 مدرسه راهنمایی خیرساز در آذربایجان غربی

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: 52 مدرسه راهنمایی توسط خیران مدرسه‌ساز در مناطق مختلف آذربایجان غربی احداث و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

بهره‌برداری از 52 مدرسه راهنمایی خیرساز در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی آخوندیان ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات مجمع تشکیل شد، اظهار داشت: از سال 1372 تا پایان سال 1392 تعداد قابل توجهی مدرسه راهنمایی توسط خیران احداث شد.

وی با اشاره به اینکه 52 مدرسه راهنمایی در قالب 411 کلاس درس ساخته شده است، ادامه داد: تعدادی از این مدارس در شهر و تعدادی دیگر هم در روستاها ساخته شده‌اند.

آخوندیان خاطرنشان کرد: 27 مدرسه راهنمایی شهری در قالب 233 کلاس ساخته شد، 25 مدرسه راهنمایی روستایی هم با 178 کلاس درس در استان احداث شده است.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد با بیان اینکه نظام آموزشی در کشور متحول شده و عنوان مدارس راهنمایی تغییر یافته است، ادامه داد: سال‌های قبل مدارس با عنوان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان راه‌اندازی شد، ولی اکنون طبق نظام آموزشی جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی به احداث 11 دبیرستان در مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و بیان داشت: 119 کلاس درس در قالب این دبیرستان‌ها ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده‌ایم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی به فعال‌سازی ستاد بانوان این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: امسال از توانایی‌های بانوان برای پیشبرد اهداف بیشتر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/61002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول