اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه خبر داد

وقوع 52 فقره تصادف در محور سوادکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از وقوع 52 فقره تصادف محور سوادکوه در ایام نوروز خبر داد.

وقوع 52 فقره تصادف در محور سوادکوه

جهانگیر آذری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از 26 اسفند ماه سال گذشته تا 17 فروردین ماه جاری در سوادکوه اجرا شده است، گفت: پنج پایگاه امدادی در گدوک، ارفع ده، دوگل، جوارم و شیرگاه و یک پست گشت موتوری به انجام وظایف خود پرداختند.

وی از به‌کارگیری 10 خودرو برای ایام نوروز توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: پنج دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو ست نجات نیمه‌سنگین، دو دستگاه خودرو کمک‌دار سبک برای پشتیبانی و یک دستگاه موتورسیکلت به همراه تعداد 546 نفر به روز امدادگر در فعالیت‌های نوروزی واحد امداد تلاش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به تعداد 52 فقره تصادف با کمک هلال احمر شهرستان سوادکوه امدادرسانی شد، خاطرنشان کرد: 293 نفر در تصادفات محور سوادکوه حادثه دیدند و 144 نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به اعزام تعداد 48 نفر از مصدومان تصادفات جاده‌ای و بیماران اورژانسی به مراکز درمانی خبر داد و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به 66 مصدوم به صورت سرپایی خدمات رسانی کرده‌اند و هفت مورد رهاسازی محبوسین توسط ست سبک و نیمه سنگین انجام شده است.

آذری به مراجعه 230 بیمار به پایگاه‌های امداد جاده‌ای و اسکان موقت تعداد 250 نفر و توزیع بسته‌های غذایی اشاره و خاطرنشان کرد: هفت مورد عملیات مربوط به جستجو و نجات افراد گم شده، غریق و طوفان در سوادکوه نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه انجام شده است.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول