اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر هادی‌شهر:

اعتبارات لازم برای اتمام پروژه پل دوم هادی‌شهر اختصاص یابد

رئیس شورای شهر هادی شهر گفت: اعتبارات لازم برای اتمام پروژه پل دوم هادی‌شهر اختصاص یابد.

اعتبارات لازم برای اتمام پروژه پل دوم هادی‌شهر اختصاص یابد

 مهدی محمدجانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با بیان اینکه تشکیل شوراهای شهر و روستا از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است و روند توسعه کشور بعد از تشکیل شوراها شتاب زیادی به خود گرفته است، اظهار داشت: شوراها در حقیقت تجلی‌گاه مشارکت مردم در مدیریت کشور، استان‌ها و شهرها هستند بنابراین از افتخارات نظام اسلامی است که مردم در تصمیم‌گیری‎ها و تعیین سرنوشت خود دخالت مستقیم دارند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به‌ عنوان نماینده مردم باید برای خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند اذعان داشت: باید از هرگونه مواضعی که منافع مردم را به خطر انداخته و بازدارنده خدمت‌رسانی به مردم باشد بپرهیزیم.

محمدجانپور با اشاره به اهم مشکلات شهر هادی‌شهر و با بیان اینکه به تازگی دو روستای کیخامحله و میربازار به بافت شهری هادی‌شهر اضافه شده است، اذعان داشت: یکی از معضلاتی که در این دو روستا و نیز شهر هادی‌شهر حاکم بوده و با الحاق آن به بافت شهری هادی‌شهر به مشکل آن افزوده است بحث هدایت و دفع آب‌های سطحی در فصول بارندگی است که لازم است راهکار جدی برای رفع این معضل در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به احداث پل دوم هادی‌شهر و با بیان اینکه اجرای این پل با عرض 14 متر و طول 72 متر بوده که با احداث آن، بسیاری از مسائل مربوط به ترافیک این بخش حل می‌شود اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات بعد از گذشت چند سال تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است، عنوان کرد: مشکل عدم اجرای مابقی پل دوم، راه دسترسی نیست، مشکل اصلی وعده‌هایی است که محقق نشده و قول‌هایی است که عمل نشده است.

این مسئول ادامه داد: به دلیل عدم تامین به موقع بودجه و افزایش قیمت مصالح در حال حاضر قیمت مصالح تا چهار برابر افزایش یافته است و این امر نیز از دیگر عوامل عدم اتمام پروژه مذکور است.

رئیس شورای شهر هادی‌شهر با بیان اینکه بحث اصلاح برق‌رسانی یکی دیگر از مشکلات این شهر است گفت: تیر برق کلیه مناطق سطح شهر مربوط به 30 الی 40 سال قبل است و نیاز به اصلاح دارد.

محمدجانپور در پایان با بیان اینکه  بحث فضای سبز و احداث پارک از جمله نیاز این شهر است یادآور شد: مکان مناسبی برای پارک بازی بچه‌ها و احداث شهر بازی در سطح شهر اختصاص یابد.

انتهای پیام/86010/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول