اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایلام:

مشکلات تملک ضلع شرقی پروژه پل رضایی‌نژاد رفع می‌شود

شهردار ایلام گفت: مشکلات ناشی از تملک ضلع شرقی پروژه پل رضایی‌نژاد رفع می‌شود.

مشکلات تملک ضلع شرقی پروژه پل رضایی‌نژاد رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حبیب‌الله منصورپور صبح امروز در جریان بازدید معاون امور عمرانی استانداری ایلام و اعضای شورای شهر ایلام از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ایلام اظهار داشت: با عنایت به شروع سال 1393 شماری از مسئولان ارشد شهر ایلام و استان ایلام از پروژه‌های عمرانی شهرداری ایلام که در دست اجراست، بازدید کردند.

شهردار ایلام گفت: در رأس این مجموعه مدیریتی شاپور پولادی معاون عمرانی استانداری ایلام حضور داشت و بازدیدی اجمالی از پروژه‌های مهم عمرانی شهرداری ایلام داشت.

وی ادامه داد: با عنایت به شعار امسال که مقام معظم رهبری آن را نامگذاری فرمودند باید عنایت ویژه‌ای به دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد داشت و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در این راستا گام برداشت و شهرداری ایلام نیز با عنایت به این نامگذاری خود را مجهز به ارائه خدمات بیشتر به مردم کرده است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان شهرداری ایلام با عنایت به این نامگذاری در ابتدای سال جاری خود را آماده تحقق بیانات مقام معظم رهبری کرده و در این راستا با برنامه‌ریزی مدونی گام‌هایی برداشته شده است.

منصورپور تصریح کرد: با عنایت به ابلاغ بودجه سال 93 به استان‌ها این دستگاه اجرایی تدابیر لازم را برای اجرای چند پروژه مهم عمرانی را اندیشیده است و در این راستا تلاش می‌کند.

شهردار ایلام گفت: مهم‌ترین بازدیدی که امروز انجام شد مربوط به پل شهید داریوش رضایی‌نژاد بود که انشا‌‌ء الله در اردیبهشت ماه سال 93 به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی ادامه داد: مشکلاتی در ارتباط با تملک اراضی ضلع شرقی این پروژه وجود دارد که با همکاری مسئولان مرتبط با موضوع رفع خواهد شد.

این مسئول گفت: افزون بر این، مسئولان ذکر شده از چند پروژه دیگر در دست اجرای شهرداری ایلام نیز بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/2446/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول