اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت:

نیروی دریایی دست بلند نظام در آب‌های بین‌المللی است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: نیروی دریایی ارتش دست بلند نظام در آب‌های بین‌المللی برای دفاع از منافع کشور است.

نیروی دریایی دست بلند نظام در آب‌های بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیر علی صیاد شیرازی در مسجد ولیعصر (عج) آموزش تخصص‌های دریایی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ منافع ملی در آب‌های بین‌المللی حضور دارد.

وی نیروی دریایی ارتش را دست بلند نظام اسلامی در آب‌های بین‌المللی برای دفاع از منافع کشور توصیف کرد و افزود: حضور در آب‌های بین‌المللی به صورت مستمر ادامه دارد.

حسنی مقدم از ارتقای دانش علمی و فنی کارکنان نیروی دریایی ارتش برای انجام ماموریت‌ها خبر داد و بیان کرد: 70 درصد آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت انجام می‌شود و برای ارتقای توان علمی باید تلاش کنیم.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و گفت: اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های اقتدار ملی است.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری در انجام ماموریت‌ها، خاطرنشان کرد: نگهداری و تعمیر تجهیزات اولویت فعالیت کارکنان نیروی دریایی ارتش است.

حسنی مقدم در ادامه به شهادت امیر علی صیاد شیرازی در سال 78 اشاره کرد و یادآور شد: شهید صیاد شیرازی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فرمانده عملیاتی قرارگاه غرب و شمال غرب کشور بود.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی فرماندهی نیروی زمینی را در سال 60 به عهده داشت، تصریح کرد: خدمت شهید صیاد شیرازی صادقانه و با اخلاص بود.

وی به فعالیت‌های انقلابی شهید صیاد شیرازی با سردار رحیم صفوی در اصفهان اشاره کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی برای مقابله با ضد انقلاب در کردستان به صورت داوطلبانه به شهید چمران ملحق شد.

حسنی مقدم با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تابوت شهید صیاد شیرازی بوسه زد، اظهار کرد: جایگاه شهید صیاد شیرازی در نظام اسلامی رفیع است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت تحمل خطر و سختی را از ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی خواند و بیان کرد: فعالیتی که برای رضای خداوند و امام عصر (عج) باشد، سربلندی و عاقبت به‌خیری را به دنبال دارد.

انتهای پیام/84001/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول