اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چنگ الماس:

اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها بسترساز توسعه اقتصادی است

بخشدار چنگ الماس با تأکید بر اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها گفت: اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها بسترساز توسعه اقتصادی است.

اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها بسترساز توسعه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، احمدرضا قاسمی چهارشنبه‌شب در جلسه هماهنگی اجرای فاز دوم یارانه‌ها که با حضور دهیاران در بخشداری چنگ الماس برگزار شد، ضمن تأکید بر اجرای دقیق و صحیح طرح هدفمندی یارانه‌ها، اظهار کرد: هدفمندی یارانه‌ها بزرگترین طرح اقتصادی کشور است که با اجرای صحیح آن می‌توان به توسعه اقتصاد کشور کمک بسیاری کرد.

وی با بیان اینکه دولت با درآمد حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، امکان تقویت زیرساخت‌ها را خواهد داشت بر همکاری مردم با مسئولین در راستای اجرای صحیح آن تأکید کرد.

قاسمی با بیان اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اجرای این طرح به طور اکمل و صحیح، اراده دولت تدبیر و امید برای بازگشت ثبات و آرامش به اقتصاد و رشد و شکوفایی استعدادهای کشور است.

این مسئول ادامه داد: می‌توان با اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه‌ها تورم را کنترل کرده و عدالت را در جامعه ایرانی برقرار کرد.

بخشدار چنگ الماس شهرستان بیجار اجرای هدفمندی یارانه‌ها را وظیفه‌ای خطیر عنوان کرد و بر عملکرد هوشمندانه و با تلاش بی‌وقفه مسئولان در این راستا تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش دهیاران در اجرای این طرح تصریح کرد: دهیاران در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به عنوان مدیران مناطق روستایی نقش تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت.

قاسمی با تأکید بر انصراف افرادی که دریافت یارانه‌ها تأثیری در سبد خانوار آنها ندارد و به آن هیچ نیازی ندارند، گفت: انصراف افراد با تمکن مالی موجب برقراری عدالت اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/79015/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول