اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال در بازدید از مراکز ثبت‌نام

شرایط ثبت‌نام یارانه‌ها در مراکز بهبود یافته است

فرماندار خلخال از بهبود وضعیت ثبت‌نام در سامانه رفاهی برای دریافت دور دوم یارانه‌ها خبر داد.

شرایط ثبت‌نام یارانه‌ها در مراکز بهبود یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در بازدید از مراکز ثبت‌نام دور دوم یارانه‌ها اظهار داشت: وضعیت ثبت‌نام نسبت به صبح امروز بهبود یافته و هم اکنون ثبت‌نام‌ها ادامه دارد.

وی با حضور در اداره پست شهرستان خلخال، کمیته امداد امام خمینی، دفتر پیشخوان دولتی خیام و دفتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش عمومی در روستای اندبیل خلخال تصریح کرد: تا ساعت 11 صبح امروز سامانه رفاهی به لحاظ ترافیک سنگین ورودی کاربران از مناطق مختلف کشور دچار مشکل شده که به لطف خداوند از ساعت 11 به بعد این مشکل حل شده و هم اکنون در شهرستان خلخال ثبت‌نام به راحتی در حال انجام است.

فرماندار خلخال از مسئولان دفاتر پیشخوان دولت در شهر، روستاهای خلخال و بخش‌‌های تابعه خواست تا با تکریم و احترام نسبت به پذیرش و ثبت‌نام متقاضیان یارانه اقدام کنند.

 احمدی در بازدید از مرکز ثبت‌نام کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز خاطر نشان کرد: نهادهای خدمات‌رسان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) با هدف ثبت‌نام از مددجویانی که رقم آخر کد ملی سرپرستان صفر است، آغاز شده و ما انتظار داریم به لحاظ خدمت به قشر آسیب‌پذیر جامعه که زیر چتر حمایتی این نهادها هستند، خدمات بهتر و مطلوبی به این افراد ارائه شود.

وی در بخش بعدی بازدید خود از مراکز و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی در روستای اندبیل خلخال اضافه کرد: به لحاظ راحتی ثبت‌نام اهالی و صرفه‌جویی برای خانوارها در صرف هزینه برای آمدن به شهر دفاتر روستایی ثبت‌نام دور دوم یارانه‌ها فعال شده و تا آخرین مهلت ثبت‌نام در خدمت روستاییان هستند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز نیز فرماندار خلخال با حضور در اداره بهزیستی خلخال با تقدیر از زحمات کارکنان بهزیستی در خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از سایت ثبت‌نام دور دوم هدفمندی یارانه‌ها بازدید و خواستار خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به معلولان و تکریم اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مراجعه به بهزیستی شد.

انتهای پیام/62008/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول