اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

خصوصی‌سازی مدارس کمک شایانی به دولت در امر تعلیم و تربیت است

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: خصوصی‌سازی مدارس کمک شایانی به دولت در امر تعلیم و تربیت است.

خصوصی‌سازی مدارس کمک شایانی به دولت در امر تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم در استان و کشور است و نقش این شهرستان در تولید نفت و گاز و انرژی بسیار مهم است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان امری لازم است که امیدوار هستیم مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد و در این عرصه به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به اهمیت خصوصی‌سازی مدارس خاطرنشان کرد: خصوصی‌سازی مدارس می‌تواند کمک شایانی به دولت در امر تعلیم و تربیت کند.

احمدی تصریح کرد: ما در چند سال اخیر موفق شدیم قسمتی از خدمات آموزشی را واگذار کنیم که این امر علاوه بر اشتغال‌زایی، کار فرهنگی و معنوی نیز به شمار می‌رود، اما این بدان معنا نیست که آموزش و پرورش نظارتی بر آن نداشته باشد، بلکه یک مدرسه غیر انتفاعی همانند یک مدرسه دولتی باید زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت داشته باشد.

وی اضافه کرد: هر مدرسه غیر انتفاعی باید یک نفر را به عنوان مربی پرورشی داشته باشد تا در حق هیچ دانش‌آموزی در این زمینه اجحافی صورت نگیرد.

احمدی گفت: مدیر مدرسه باید دفاتر مختلف از جمله، دفتر حضور و غیاب، آمار، بازدید و... را در مدرسه داشته باشد، انعقاد قرارداد با مربی باید شفاف و مربی را بیمه کند و دریافت شهریه از دانش‌آموزان نیز باید شفاف بوده و مبالغ در حساب مدرسه ریخته شود.

در این نشست تعدادی از مدیران مدارس نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول