اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

فعالیت 34 پایگاه برای ثبت‌نام مددجویان در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 34 پایگاه برای ثبت‌نام مددجویان بهزیستی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زنجان خبر داد.

فعالیت 34 پایگاه برای ثبت‌نام مددجویان در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی مکاریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های منوط به ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی و ساماندهی یارانه‌ها سازمان بهزیستی استان زنجان تمهیداتی از چند روز گذشته با هماهنگی استانداری انجام داده است.

وی با اینکه روز گذشته اعلام شد 22 پایگاه ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای سهولت مددجویان و معلولان و همچنین سایر افراد جامعه برای ثبت‌نام، تعداد این پایگاه‌ها افزایش یافته است.

* فعالیت 160 کاربر در پایگاه‌های ثبت‌نام

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 34 پایگاه ثبت‌نام در سطح استان زنجان مشغول فعالیت است، متذکر شد: 160 کاربر در این پایگاه‌ها خدمات مختلفی به مددجویان و شهروندان ارائه می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس زمان‌بندی اعلام شده مددجویان می‌توانند با مراجعه به ستاد، عملیات ثبت‌نام خود را با اولویت مددجویان سازمان بهزیستی انجام دهند.

مکاریان تعداد پایگاه‌های ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی رایانه‌های شهرستان زنجان را 15 پایگاه اعلام کرد و بیان داشت: 44 کاربر در این تعداد از پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پنج پایگاه ثبت‌نام در شهرستان ابهر راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: 17 کاربر در این پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

* فعالیت 8 پایگاه ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در خدابنده

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تعداد پایگاه‌های ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان خدابنده را هشت پایگاه اعلام کرد و ابراز داشت: در این پایگاه‌ها 22 کاربر در خدمت مددجویان است.

این مسئول با اشاره به اینکه یک پایگاه ثبت‌نام در شهرستان خرم‌دره مشغول فعالیت است، گفت: 13 کاربر در این تعداد از پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

مکاریان تعداد پایگاه‌های ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌های شهرستان طارم را چهار پایگاه اعلام کرد و افزود: در این پایگاه‌ها 15 کاربر در خدمت مددجویان و شهروندان است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ماهنشان یک پایگاه ثبت‌نام فعالیت می‌کند، اظهار داشت: در این پایگاه‌ها سه کاربر مسئولیت ثبت‌نام شهروندان را بر عهده دارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تعداد پایگاه‌های ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌های شهرستان ایجرود را یک پایگاه اعلام کرد و ابراز داشت: هفت کاربر در این تعداد از پایگاه‌ها مشغول فعالیت است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه 38 کاربر نیز به صورت شیفت شب برای ثبت‌نام مددجویان در نظر گرفته شده است، گفت: کاربران در سه زمان کاری هشت ساعته در پایگاه‌ها حضور دارند.

مکاریان یادآور شد: علاوه بر مددجویان و معلولان سایر همشهریان نیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها از اقدامات و امکانات این مکان‌ها برخوردار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه ویژگی دیگری در کنار این پایگاه‌ها برای مددجویان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: سازمان بهزیستی از طریق اینترنت نیز در حال ثبت‌نام است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه این امکانات فقط برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته است، اظهار داشت: ثبت‌نام در پایگاه‌های بهزیستی به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول