اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور خواهران دبیرخانه کانون‌های مساجد قم خبر داد

شرکت 35 کانون فرهنگی هنری خواهران قم در طرح سنگر نت

معاون امور خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از شرکت 35 کانون فرهنگی هنری خواهران قم در طرح سنگر نت خبر داد.

شرکت 35 کانون فرهنگی هنری خواهران قم در طرح سنگر نت

سیده معصومه طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های در حال انجام واحد خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: اعزام مسئولان و کادر کانون‌ها برای دیدار با رهبری، برگزاری دوره حضوری آفاق اندیشه،‌ کارگاه‌های آموزشی احکام، کارگاه آموزشی تهذیب و کارگاه آموزشی کیف‌دوزی از جمله این برنامه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی و حلقه‌های معرفت در تمام کانون‌ها،‌ جلسات آموزش والدین و دوره‌های مشاوره در بیش از 80 کانون، جلسات پرسمان جوان در بیش از 80 کانون و برگزاری جلسات فصلی و هم‌اندیشی منطقه‌ای ویژه مسئولان کانون‌های خواهران از جمله برنامه‌های واحد خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

معاون امور خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزاری جلسات مشاوره روابط عمومی، برگزاری جلسات مشاوره و امضای تفاهم‌نامه با حضور مسئولان و اعضای کادر کانون‌ها و حضور در جشن دختران خورشید در حرم حضرت معصومه(س) را از برنامه‌های دیگر واحد خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ذکر کرد.

وی عنوان داشت: 47 نفر از اعضای خواهر کانون‌های فرهنگی در اردوی کشوری اندیشه‌های آسمانی حضور پیدا کردند و همچنین مسابقه کتابخوانی ویژه کانون‌ها برگزار شد.

طباطبایی با اشاره به شرکت 35 کانون فرهنگی و هنری خواهران در طرح سنگر نت گفت: طرح سنگر نت در زمینه وبلاگ‌نویسی بود و وبلاگ‌هایی را در برمی‌گیرد که با محوریت بحث مسجد و فعالیت‌های فرهنگی مساجد است.

وی یادآور شد: بر اساس آیین‌نامه مسئولان کانون‌ها باید فعالیت‌های خود را در این وبلاگ درج کنند و سمت و سوی آن بحثی باشد که در شأن مسجد، فعالیت‌های مسجد و مسیر فرهنگی است.

انتهای پیام/78003/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول