اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

ساماندهی خط ویژه تاکسی در 14 مسیر روستاهای قم

مدیر‌عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ساماندهی خط ویژه تاکسی در 14 مسیر بخش‌ها و روستاهای قم خبر داد.

ساماندهی خط ویژه تاکسی در 14 مسیر روستاهای قم

مرتضی عزتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ساماندهی بخش‌ها و روستاهای استان اظهار کرد: 14 مسیر برای بخش‌ها و روستاهای اطراف قم وجود دارد که با توجه به مصوبه شورای ترافیک، خط ویژه برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ماشین‌های در نظر گرفته شده برای بخش‌ها و روستاها با نرخ‌های مصوب، کنارنویسی، ‌کد و آرم و علایم شناسایی در مسیرهای روستای کرمجگان، کهک، فردو، ورجان، خورآباد، صرم، دستجرد،‌ فردو، جنت‌آباد، قنوات، سلفچگات،‌ دستجرد، جعفریه و قمرود فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان این‌که 470 ماشین شخصی در مسیرهای روستایی و بخش‌ها ساماندهی شده است،‌ گفت: روستاهای کرمجگان، بیدهند و ابرجرس 35 خودرو، میدان میرزای قمی کهک 25 خودرو، میدان میرزای قمی، ورجان و سیرو 12 خودرو،‌ میدان پلیس -خورآباد 20 خودرو و میدان پلیس صرم 15 خودرو ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 خودرو برای میدان پلیس لنگرود، 20 خودرو برای میدان پلیس دستگرد، 40 خودرو برای میدان پلیس فردو و خاوه، 10 خودرو برای میدان پلیس وشنوه، 20 خودرو برای میدان پلیس جنت‌آباد، 45 دستگاه خودرو برای میدان پلیس قنوات، ‌25 خودرو برای بلوار غدیر سلفچگان، 50 خودرو برای میدان شهید مطهری دستجرد، 60 خودرو برای میدان شهید سعیدی جعفریه و 25 خودرو برای میدان امام قمرود است.

عزتی تصریح کرد: با فراخوانی که چندی پیش اعلام شد، مجوز تردد به عنوان تاکسی موقت برای ماشین‌های شخصی این 14 مسیر صادر شد.

وی یادآور شد: بر اساس این فراخوان بر بدنه ماشین‌ها آرم و کد زده شده و رانندگان این ماشین‌ها مراحل رانندگی عمومی، سوء‌پیشینه و آزمایش مواد مخدر را گذراندند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: ماشین‌های ساماندهی شده مسیرهای اطراف قم در صورت اختصاص تاکسی جدید در اولویت تعویض هستند.

انتهای پیام/78003/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول