اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز برگزار شد

جلسه اضطراری در باشگاه تراکتورسازی

به دنبال رد درخواست باشگاه تراکتورسازی از فدراسیون فوتبال، ظهر امروز جلسه اضطراری در باشگاه تراکتورسازی برگزار شد.

جلسه اضطراری در باشگاه تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه تراکتورسازی تبریز دو روز پیش طی نامه‌ای از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود با توجه به حساسیت جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا، این تیم بازیکنان ملی‌پوش را در مسابقات باشگاه‌های آسیا داشته باشد. فدراسیون فوتبال نیز با رد این درخواست عنوان کرده بود با اتمام لیگ برتر باشگاه‌ها هرچه سریع‌تر بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

بدین ترتیب تیم تراکتورسازی در بازی الاتحاد عربستان علاوه بر دو بازیکن محروم خود به نام‌های مهدی کیانی و فرشاد احمدزاده، سه ملی‌پوش احتمالی خود به نام‌های حامد لک، کریم انصاری‌فرد و علی کریمی را به همراه ندارد.

به همین منظور ظهر امروز جلسه اضطراری باشگاه تراکتورسازی با حضور جمشید نظمی مدیر عامل این باشگاه و تونی اولیویرا سرمربی این تیم برای بررسی وضعیت تیم برای بازی با الاتحاد و تصمیم‌گیری در این مورد برگزار شد.

هنوز نتایج این جلسه منتشر نشده است، اما مشخص است تیم تراکتورسازی با نداشتن ملی پوشانش به همراه دو بازیکن محروم بازی سختی را در عربستان برابر الاتحاد پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول