اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین:

تکمیل طرح‌های آبرسانی مهم‌ترین اولویت آبفای قزوین است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تکمیل طرح‌های آبرسانی را مهم‌ترین اولویت این شرکت برشمرد که در سال جاری در دستور کار آبفای قزوین قرار دارد.

تکمیل طرح‌های آبرسانی مهم‌ترین اولویت آبفای قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد هجران‌فر صبح امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان در محل سالن جلسات این شرکت، با بیان اینکه تکمیل طرح‌های آبرسانی مهم‌ترین اولویت این شرکت است، اظهار کرد: تا زمانی که مقوله آبرسانی کامل نشده باشد، نمی‌توان اجرای طرح‌های فاضلاب را آغاز کرد و با اولویت‌بندی امور، پس از اجرای طرح‌های آبرسانی، طرح‌های نیمه‌کاره فاضلاب شهرها هم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات و جابه‌جایی‌های صورت گرفته در این شرکت در راستای مدیریت اجرایی آن، افزود: تغییر و جابه‌جایی در یک سازمان باعث گسترش و پیشرفت شده و این موضوع در صدر اسلام و سیره حضرت رسول اکرم (ص) در مهاجرت و جابه‌جایی از مکه به مدینه در راستای اصلاح و گسترش اسلام نمونه بارز و مشهودی است که باید الگوی ما قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با اشاره به وجود نیروهای سالم، متعهد و متخصص در این شرکت ادامه داد: در راستای افزایش راندمان شرکت در سال جدید با بررسی‌هایی که به عمل می‌آید، سعی می‌شود به نیروها پیشنهادهایی در خصوص جابه‌جایی داده شود و این موضوع به طور قطع موجب پیشرفت در شرکت آبفا می‌شود.

هجران‌فر تصریح کرد: مدیران امور و رؤسای ادارات آب و فاضلاب شهری استان باید مشکلات خود را در بخش فنی و مالی گزارش کنند و در ادامه راهکار رفع مشکل را نیز ارائه دهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با اشاره به افزایش کیفیت در رفع حوادث و اتفاقات حوزه آب و فاضلاب استان، اظهار کرد: هنوز معاونت بهره‌برداری استانداردسازی نشده و در بخش نظارت مشکلاتی وجود دارد که باید به شکل سیستمی درآید و شکاف‌های آن پر شود.

هجران‌فر با اشاره به مستندسازی در امور تصریح کرد: چنانچه در تمام بخش‌ها مستندسازی انجام شود، در صورت جابه‌جایی شخص در دستگاه مشکلی وجود ندارد و مسئول جدید به راحتی می‌تواند ادامه کار را انجام دهد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تصریح کرد: از معاونت بهره‌برداری به عنوان پیشانی این شرکت انتظار می‌رود که آخرین وضعیت آبرسانی شهرها، مستندسازی و از مشکلات موجود، صورت‌برداری شود.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین هم در این جلسه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که توجه به آن ضروری به شمار می‌رود، موضوع موجودی انبار است که باید ترتیبی اتخاذ شود تا از این پس اجناسی خریداری شوند که واقعا در طرح‌ها قابل استفاده باشند و اقلامی که مورد نیاز نیستند خریداری نشوند تا بدون مصرف در انبار بماند.

حاج‌قربان رحمانی‌فر خاطرنشان کرد: وصول مطالبات شرکت نیز موضوع دیگری است که اقدامات بسیاری از سوی معاونت مشترکین و زیرمجموعه آن در این راستا انجام شده و افزایش رقم وصولی‌ها در پایان سال نشانگر این موضوع است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین عنوان کرد: یکی از اهرم‌های تشویق برای کسانی که کارشان را درست انجام می‌دهند تشویق مالی و ارج نهادن معنوی به کار آنان است که باید در همه حال در شرکت آبفای قزوین انجام پذیرد.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول