اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین مطرح کرد

رفع کم‌آبی در قزوین، آبیک و مهرگان؛ اولویت آبفای قزوین

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تلاش برای رفع کم‌آبی در شهرهای قزوین، آبیک و مسکن مهر ناحیه شهری مهرگان را از اولویت‌های اصلی و جدی این شرکت برشمرد.

رفع کم‌آبی در قزوین، آبیک و مهرگان؛ اولویت آبفای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی حسین‌خانی صبح امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان در محل سالن جلسات این شرکت، اظهار کرد: جبهه مقدم عملیاتی که در شرکت‌های آبفا در تیررس قرار دارد، معاونت بهره‌برداری است.

وی افزود: باید در شرایط محدودیت‌های اعتباری، تغییرات اقلیمی آب و هوایی و کمبود بارندگی که موجب کاهش کمیت در توزیع آب شده است، بتوان با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بر نیروی انسانی و منابع موجود این مشکلات را به حداقل ممکن کاهش داد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین ادامه داد: نیروی انسانی هم در نهادها و دستگاه‌های گوناگون اجرایی بسیار دارای اهمیت است و شرکت آبفای استان قزوین نیز به لحاظ نیروی انسانی از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است.

حسین‌خانی عنوان کرد: وجود چنین ظرفیت قوی و مطلوبی در حوزه نیروی انسانی این شرکت می‌طلبد که ارتباط نیروی انسانی در داخل آن و همین طور ارتباط برون سازمانی شرکت آبفای قزوین بیشتر شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خاطرنشان کرد: اولویت‌های شرکت آبفای استان قزوین در سال جدید رفع مشکل کمبود آب شهر قزوین، مسکن مهر مهرگان و آبیک است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید بتوان در این زمینه یک سند راهبردی طراحی کرد که این راهبرد بتواند در آینده نیز مورد استفاده نسل‌های بعدی قرار بگیرد.

گفتنی است، حسین‌خانی پیش از این مدیر امور آبفای شهرستان آبیک بود که اخیراً به عنوان معاون جدید بهره‌برداری شرکت معرفی شده است.

در متن ابلاغ معاون بهره‌برداری که به امضای مدیرعامل رسیده، آمده است: نظر به ابلاغ تشکیلات تفضیلی ستاد شرکت حسب اختیارات حاصل از ماده 19 اساسنامه شرکت و با استعانت از از خداوند منان به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان معاون بهره‌برداری با کد جایگاهی 261001 منصوب می‌گردید؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و زیر نظر مسئول مربوطه منشاء خدمات مؤثری برای شرکت باشید.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول