اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

باید رخنه‌های فرهنگی را به خوبی شناسایی کنیم

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید حق جهاد و ولایت‌مداری را به نحو احسن ادا کنیم، گفت: باید رخنه‌های فرهنگی را به خوبی شناسایی و آن‌ها را ببندیم.

باید رخنه‌های فرهنگی را به خوبی شناسایی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در همایش بصیرتی در ستاد سپاه استان، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، گفت: باید فضایی در کشور ایجاد شود که همه مردم برای تحقق این مهم در صحنه حاضر شوند.

وی با بیان اینکه کار و برنامه‌ریزی مدیران نیز باید با مردم همگام و همسو باشد، افزود: همه اقتصاددانان، فرهنگیان، ملت و مدیران باید با یک حرکت و عزم ملی تلاش کرده و در مقابل هجمه استکبار ایستاد.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: آزادی فرهنگی، تئوریزه کردن وابستگی، تمسخر گرفتن استقلال ملی، توهین به شعارهای اصیل انقلابی و نشانه گرفتن روح عزت ملی جوانان از جمله رخنه‌های فرهنگی دشمنان است که باید متوجه آن‌ها بوده و اجازه ندهیم دشمن در دل مردم ایجاد یأس و ناامیدی کند.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این همایش تأکیدی بر تلاش همه کارکنان و مسئولان سپاه استان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرموده مقام عظمای ولایت در سال جاری داشت.

به گزارش فارس، همایش بصیرتی ویژه کارکنان و پایوران در نمازخانه ستاد سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول