اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین:

مسکن مهر قزوین نیازمند 55 هزار مترمکعب مخزن آب است

معاون فنی، مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر این استان به 55 هزار متر مکعب مخزن آب نیاز دارد.

مسکن مهر قزوین نیازمند 55 هزار مترمکعب مخزن آب است

مجید گلابگیرها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص طرح‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در زمینه مسکن مهر اظهار کرد: در حال حاضر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در 49 هزار واحد مسکن مهر این استان در دست اقدام است که در مجموع به 55 هزار مترمکعب مخزن نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 40 هزار مترمکعب مخزن برای این واحدها احداث شده است، افزود: به همین منظور مخزن 10 هزار مترمکعبی ناحیه مهرگان با صرف 19 ماه زمان و هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد ریال احداث شد و در دهه مبارک فجر سال 92 به بهره‌برداری رسید.

معاون فنی، مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین عنوان کرد: طرح‌های اجرایی این شرکت برای مسکن مهر استان در بخش آب شامل توسعه شبکه، حفر چاه، احداث خط انتقال، مخزن و ایستگاه پمپاژ است.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های بخش آب در مسکن مهر استان 206 میلیارد و 790 میلیون ریال محاسبه شده که نیازمند به‌روزآوری در هنگام اجراست، ادامه داد: افزون بر 48 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار از این مبلغ دریافت شده است.

گلابگیرها تصریح کرد: برای مجموع واحدهای مسکن مهر استان 107 کیلومتر توسعه شبکه پیش‌بینی شده است که تا بهمن‌ماه سال گذشته 70 کیلومتر از آن به اجرا درآمد.

معاون فنی، مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تعداد چاه‌های مورد نیاز ساکنان این واحدها را 16 مورد و تعداد چاه‌های حفر شده را بیش از 10 مورد عنوان کرد و ادامه داد: همچنین از 36 کیلومتر خط انتقال مورد نیاز مسکن مهر استان قزوین، تمام آن احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تعداد ایستگاه‌های پمپاژ مورد نیاز ساکنان این واحدها 6 باب است که تا بهمن‌ماه سال 92 تعداد چهار مورد از آن‌ها راه‌اندازی شد.

گفتنی است، به گفته احمد هجرانفر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تاکنون بیش از 85 درصد از طرح آبرسانی به واحدهای مسکن مهر استان قزوین به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/77011/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول