اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های گلستان از دریافت یارانه انصراف دادند

اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان امشب در جلسه هماهنگی آغاز ثبت‎نام مرحله دوم انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.

اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های گلستان از دریافت یارانه انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان امشب در محل ساختمان استانداری گلستان با مدیریت معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان آخرین هماهنگی‎های لازم برای اجرای هرچه بهتر ثبت‎نام مردم در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها جلسه‎ای را برگزار کردند.

در این جلسه که تمامی اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های حضور داشتند با اعلام رسمی خود در این جلسه در جمع اهالی رسانه و خبرنگاران انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‎های اعلام کرده و تاکید کردند با عدم ثبت‎نام خود در این مرحله انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام می‎کنیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از اجرای موفق مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها و در راستای لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و همچنین عزم دولت برای توسعه همه‎جانبه در کشور و کمک به اقشار کم درآمد جامعه اعضای این ستاد امشب انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها اعلام کردند.

تمامی دستگاه‎های اجرایی آماده خدمت به مردم هستند

علی مرگدری ادامه داد: خوشبختانه تمامی شرایط و امکانات برای ثبت‎نام مردم و افرادی که خود را مشمول دریافت یارانه می‎دانند فراهم است و در جلسه امشب هم هماهنگی‎‎های نهایی اقدام شده است.

وی افزود: شرکت مخابرات استان گلستان و شرکت توزیع نیروی برق نیز با تمام قوا آماده هستند تا تمام مسائل فنی و پشتیبانی این طرح را فراهم کنند و انشاالله با تلاش تمام دستگاه‎های اجرایی این مهم بدون مشکل اجرا خواهد شد.

مرگدری در پایان ابراز داشت: تمامی دستگاه‎ها و مراکز زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گستان، بهزیستی، پست بانک‎ها و کافی‎نت‎ها و تمام دستگاه‎های اجرایی در استان، فرمانداری‎ها و بخش‎داری‎ها و مراکز پلیس+10 در سراسر استان آماده خدمت‎رسانی به مردم عزیز هستند.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول